MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, May 31, 2012

bawal power kota damansara

ari selasa ritu kena wat keje luar..kebetulan lalu area damansara tu, ajak driver singgah makan kat bowel power. dah lama tingin nak makan kt sini sejak dia masuk JJCM tahun bile ntah...tingin nak makan. penah juga bagitau amrul ajak try makan kt sini tapi amrul xmo sebab dia kata dah muak makan bawal kat kem hehe..

dah alang2 lalu sini..ajak la driver opis singgah lunch.masa on the way tu tak tau belah mana, cecepat la google sekali ada no phone tokei kedai..senang call je dia tanya mana direction.kedai ni dekat area sunwat giza, area foodcourt dekat balai polis.

masa g tu ngam2 soi time lunch memang pack naseb baik ada tempat kosong, tapi parking payah juga nak cari pusing 3x baru jumpe parking.satu set bawal power harga dia RM10 eh mahai juga ek rasanya masa masuk JJCM dulu RM7 je hehe...set ni complete ngan ulam ngan sambal belacan, pastu ada kuah kicap+bawang+cili pastu ada lagi satu kuah kicap pekat yang kosong xde bawang

kalau tanya aku power sangat ke bawal power ni?aku rasa ok la, sedap juga, tapi biasa je kot xde yang istimewa cuma ikan dia tu di goreng panas2 tu aku suke.

bawal power ni klw tak salah usahasama arwah bob kuman ngan kawan nye

 kuah kari dia pekat sgt style kari mamak xleh masuk
 set bowel power
 



Published with Blogger-droid v2.0.4

13 ribu orang memberikan idea bernas:

Saya Disini said... [Reply to comment]

sedp

watyz said... [Reply to comment]

dh lama x makan ikan bawal... hehehhehe

BoBo said... [Reply to comment]

errr...kena edit tu... bkn arwah bob lokman la sis.... bkn yg da xde bob kuman ke?

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

lama dah aku tak jalan2 cari makan ni...sebuk jek...

Falsya said... [Reply to comment]

aku suke makan bawal goreng garing2 panas2 makan ngan nasik putih letak kicap..dpt itu je pun leh wat aku tambah2 nasik..hehehe..

fazilzura said... [Reply to comment]

xnak lea aku caya kt JJCM dh ..
poyo je... bkn sdap pun uhhuhu

MRS. K said... [Reply to comment]

bob lokman dah mati ker?

syanasaid said... [Reply to comment]

aku suke kicap tu
padahal x pernah mkn sini
tgk gambar pn tau kicap tu pekat, manis
sedap

Zana Md Nordin said... [Reply to comment]

ooo.....
nampak sambal belacan tu lagi menarik...he he he
bawal goreng panas2 mmg sedap nana...tp zana tak berapa minat

uish..naik harga erkkk

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

dah lama tak pekena ikan bawal
cam best jek tmpt ni
dah bape kali balik dr ikea nak singgah tp tak tersinggah2 pun, huhu!

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

hai hai haiii heee

terliur lah pulak ;p

mama tisya said... [Reply to comment]

pernah mkn bawal sedap kt area penang...:)

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Suka sgt ikan bwl sweet sour!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...