MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, May 10, 2012

BE ke-7

serius dah lama tak cek nuffnang...semalam tengok entry mamatisya dapat be baru, baru la aku pon hegeh2 cek kat nuff...sekali buka tekejut nengok ada be baru kt blog ni, lagi terkejut jumpahnye dah 19.55 yg mana bg aku tu satu jumlah yg besar juga...sebab rasanya seminggu ada kot tak tengok nuff...

wat masa skang ni ada 2 je be satu kt blog ni satu kt blog contest, blog contest memang tak gerak mana la be nye pon sebab bukan update pon kan..harap be kat blog ni je la..leh kumpul banyak2


be ke-7 utk 2012

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

15 ribu orang memberikan idea bernas:

Gieyana said... [Reply to comment]

Wahhh..bestnyer..tahniah beb..byk lak tue amount...:)

amiey lee said... [Reply to comment]

huiyooo banyak tuuuu rezeki rezeki heee

mama tisya said... [Reply to comment]

wah skali bukak trus byk amountnye..mmg berbaloi2222

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Tahniah.. untung..rezki nana..

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

ala, cane ni..?
nak byk gitu jugak, huhu! =p

juelee said... [Reply to comment]

rezeki kan. sonang je, taip belog je heheh ritu pun lama tak bukak, skali tgok upernye dah selamat jadi me dah.

Nurul Akmal said... [Reply to comment]

wah... Banyak tu... Tahniah...

FiZ said... [Reply to comment]

wahhhh...byk tu...rezeki akak tu :)

Nana said... [Reply to comment]

@Gieyana
Tq beb...aku nye xbyk mana pon..tp syukur la kan sikit pon lama lma jadi bukit

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
Hehehe..syukur bole simpan buat oliday

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine
Tq...rezki

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
Ala nad xde banyak mana pon kita nye.org lain lg banyak :-)

Nana said... [Reply to comment]

@juelee
Tu la selalu anggap je duit tu xde..tau2 dh banyak cash kan

Nana said... [Reply to comment]

@Nurul Akmal
Tq..sikit je la heheh

Nana said... [Reply to comment]

@FiZ
:-) tq...xsabar tgu cek ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...