MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, May 18, 2012

before & after

 ayo ma..ayo pa....apa dah jadi..takut nye jadi mcm ni..sedangkan miss world yg selim melim bole membesar jayanya..apa tah lagi kita ni..kan.kuciwa peminat dia kan..xjaga badan pas bersalin
dh mcm makcik2 dah nampak Aishwarya Rai

ala...tapi tak mustahil klw dia nak kurus sekejapan je dia bole kurus..orang banyak duit mcm2 bole buat kan, tgk mcm norjuma la...pernah juga dia kes mcm Aishwarya Rai dulu..skang dah selim



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

17 ribu orang memberikan idea bernas:

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

eh Norjuma ke tu..lain nyer muke die..berbeza betul...

Falsya said... [Reply to comment]

gunalah PB..hehe..

mudah2an xde smp mcm tuh..takuttt..

Zana Md Nordin said... [Reply to comment]

erk...biar betul
tp betul gark kata nana
orang ada duit...
sekelipan mata jer boleh cantik balik

Gieyana said... [Reply to comment]

Ekekekek...lawak pon ada tgk pics nie...yg pics Norjuma tue mmg betui n now dh slim kan..tp rsnya diarg ✗ jd masalah kalau nk kurus..$$$ byk..:)

lia said... [Reply to comment]

aku ni naik gitu la nana uits..... hu3

intanloveamir said... [Reply to comment]

betul ke aisy smp jd mcmtue...huhuhu

ZSqueenbee said... [Reply to comment]

xterkejutkn tgk diaorg ni kurus blk..kite pun dh makin naik bdn..ooohh tidakkkkk

Anaqi Pro said... [Reply to comment]

hmmmm mmg nampak beza sangat kan, huhu

shera haifa said... [Reply to comment]

yaa duit ada pe2 leh buat

Nana said... [Reply to comment]

@Nory Zoulkefle
Tu la btol kan

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
Tu la mint dijauhkan la kena eksesias tu

Nana said... [Reply to comment]

@Zana Md Nordin
Heheh bole g slim world byr riban2 kurus
La

Nana said... [Reply to comment]

@Gieyana
Kan banyak duit seme bole buat

Nana said... [Reply to comment]

@lia
Ala..xpe la janji sihat dah kan
Aku pon tgh membesar ni haha

Nana said... [Reply to comment]

@intanloveamir
Xmustahil kan lagi2 org india
Mmg badan besar

Nana said... [Reply to comment]

@Anaqi Pro
Tu la nye lain nampk

Nana said... [Reply to comment]

@shera haifa
Nnt dia stress org ckp dia kembang skejap je dia bole kurus hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...