MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, May 19, 2012

bersiaran dari taman titiwangsa

Hai seme...arini tak g mana dok umah je, umah ke-2 kat taman titiwangsa, tapi bukan kat kl, taman titiwangsa kat kluang.heheh..jangan ingat kl je ada taman titiwangsa, sini pon ada tapi sini xde la tasik mcm kat titiwangsa kl..


Dapat menghabiskan masa yang ada dengan yang tersayang, bahagianya rasa..tiba2 rasa mcm nak benti keje je tinggal sini..huhu..agaknye bila la saat tu kan..xsabar plak rasa.


Ok la..saje je nak hapdate juga walaupon xde hape yang nak dihapdatekan.selamat berhujung minggu..ok sambung zzzzzz...hahahah..ni la keje nye klw cuti makan tido


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad @ MamaZakwanNayli said... [Reply to comment]

have a wonderful wiken, nana! :)
kem salam kat gegurl mia n amrul! :)

PUANSTOBERI said... [Reply to comment]

wah...Kluang pun ada taman ttwangsa yer..hihi :D

Afne said... [Reply to comment]

afne yg johorian pn br tau kluang ada titiwangsa hehe

afne dh nk ddk sana sebulan dua ni. jom!

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

happy weekend!

Afasz said... [Reply to comment]

nana jemput ke sini kalau ada masa -->

http://www.broframestone.com/2012/05/jemputan-ke-picnic-blogger-di-taman-tasik-cempaka-bangi/

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Yea..xsgka..ingat kt titiwangsa KL. happy weekends!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...