MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, May 3, 2012

cash out kali ke-5

isnin lepas dah petang dah..baru teringat nak cash out..sebab kita ikut kata kawan2 yang pakar kan..kalau nak cash, cashkan hujung bulan..aku tunggu btol2 hujung bulan hehee..tros tangan klik cash..

total duit nuffnang yang dah dapat setakat ni RM825.16 termasuk yang baru cash kan ni..3 tahun berblog, baru dapat RM825.16 hehe...aku rugi setahun sebab tahun pertama aku tak register ngan nuffnang...reg kan nuffnang ni pon sebab kawan2 yang suruh buat.kalau tak haram..aku tak tau apa tu nuffnang haha...

ni cash kali ke-5 RM167.6, jadi la kan buat duit poket :)
selamat dah..tunggu cek je


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

17 ribu orang memberikan idea bernas:

fieda said... [Reply to comment]

wow..total semua byk tu...uii..mmg rezeki..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

beshnya!!

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

tahniah...sue alahai ciput jaa

shera haifa said... [Reply to comment]

alhamdullilah murah rzki ngn berblog

mama tisya said... [Reply to comment]

bole wt shopping ke sana nanti :)

nur anis said... [Reply to comment]

bestnya...

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

bestnye nana!! murah rezeki tauu....kite ni dh lame xde be nana!!

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

wahhh bestnye. akak baru aje cashout hujung bulan, baru first time cashout...hehehehe

Nana said... [Reply to comment]

@fieda
alhamdulillah
sambil2 bblog
dpt imbuhan

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
heheh mz mest lg masyukk

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
xpe2 kumpul dulu

Nana said... [Reply to comment]

@shera haifa
sambil2 kan dpt bonus

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
takut tak dan nk soping je hahahaa

Nana said... [Reply to comment]

@nur anis

:) syukur

Nana said... [Reply to comment]

@mamaRIFQY
insyallah ada tu nnt na

Nana said... [Reply to comment]

@♥MAMASYAZA♥
heheh mesti teruja kan nak tunggu cek

Myra Jay said... [Reply to comment]

Napa gambaq takdak kak? jadi hitam je..

Apapun tahniah ye.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...