MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, May 16, 2012

ikan bakar jln bellamy, sebulan sekali adalah wajib

 memang wajib datang sini sebulan sekali, esp bila amrul balik sebab dia memang penggemar ikan bakar jalan bellamy, kedai no.3 kedai paling kecik, paling panas tapi paling sedap.tak tau la kenapa..aku rasa ikan bakar dia tak de la sepesel mana..tapi sedap yarabbi..maybe sebab thrill kan makan panas2 dengan kedai yang bole tahan panas dengan baratur nak amek ikan tu yang jadi btambah sedap tu hehe...

kalau korang nak selesa sikit bole la g makan kat kedai no 1 & 2, aku penah makan kat kedai no 1 je..mahal dari kedai no.3 sejak dah cuba makan kat kedai no.3 memang tiap kali g sini ktorg akan makan kat sini je...pastu ikan wajib amek pari tak lupe juga sotong.

kalau tak salah aku..dah 3x balik makan dari ikan bakar ni amrul ajak g tempat sejuk hahaha...2x dulu pas makan sini dia tak tahan panas kan dia ajk g genting, baru ni pas makan sini dia ajak juga naik genting tp last minit tukar g naik janda baik

aritu ktorg makan ikan pari + sotong 3 ekor nasi putih 4 air 3 total RM48, tamak haloba amek sotong sampai 3 kan...udahnye semput nak ngabeskan tu la tamak lagi..aku plak tu yg kena abeskan sebab amrul tak larat dah nk makan.haih tu sebab badan saya semakin membesar dengan jayanya sekarang

 ikan pari bakar
sotong bakar
amrul pakai spek nampak cam budak skema2 hehee


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

22 ribu orang memberikan idea bernas:

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

bilalah tok laki nak bawa p sini ni...adehhh

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

betul2 nampak sedap...

MaMa QaiSaRa a.k.a nunu said... [Reply to comment]

boleh pengsan tgk makanan tu..
nmpk sodap...!!!!

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

yalo sedap la..nak G try gak..tp takut sesat..walaupun nana penah ckp kat sini kat mana kan...kang sesat..alamat patah balik putrajaya kang...

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

yalo sedap la..nak G try gak..tp takut sesat..walaupun nana penah ckp kat sini kat mana kan...kang sesat..alamat patah balik putrajaya kang...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

yum yum sedapnya sotong bakar tu :)

AIN said... [Reply to comment]

kak..kite da g makan kat sini da..
betul la sedap..samapai en.abg kata "dlm bnyk2 kedai ikan bakar yang kite da g makan, kat sini betul2 sedap..air asam die pon terbaik..nnt kita g lagi ye.."

mmg senyum jela bila kena ngan selera kan..

kite makan kat sini pon pengaruh dr citer2 akak la..huhuhu!~

Zana Md Nordin said... [Reply to comment]

fuh..ngences aku tgk sotong bakar tu tau...
kali nie lepas makan gi mana plak...? he he he

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

kalu dah tmptnye panas
mmg tak dpt la nak pi merasa kot, huhu!
ksian kt baby jek

eh, eh..apsal nasi 4 pinggan?
hhheeheh

Myra Jay said... [Reply to comment]

Lapaq balik...
Dah lama tak pekena ikan bakar :)

kayrul-shah said... [Reply to comment]

dah 10 tahun tak g sana

syanasaid said... [Reply to comment]

ooohoiiii sutun sgt seksi

shera haifa said... [Reply to comment]

sedapnye sotong bakar!!!!!!

nanakimie said... [Reply to comment]

telan air liur nana nengok ikan bakar tu..huhu..sedapnya^-^

Nana said... [Reply to comment]

@♥cikmOt♥
Heheh nnt bila jalan arah sini singgah la

Nana said... [Reply to comment]

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
Sgt sedap kak..
Kedai no 3

Nana said... [Reply to comment]

@MaMa QaiSaRa a.k.a nunuHahaha mmg nak pengsan juga la nak ngabeskan

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Xkan sesatla sue
Istana lama, belakang dia je

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
Semput nak abes kan mz
Besar sgt tamak amek 3 hehe

Nana said... [Reply to comment]

@AIN
Hehehe yeke...
Akk mkn ngan kicap je
Xmakan dia nye kuah asam
Tp tula byk tmpt ikan bakar
Ni plg bez la...
Xle lawan
Jln tanglin pon xle celen heheh

mama tisya said... [Reply to comment]

lama tk mkn sini....lain muka amrul pki spek..die mmg pki spek ke?

fieda said... [Reply to comment]

sedapnya sotong tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...