MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, May 16, 2012

mandi manda depan resort

 dah puas berehat2 dalam bilik petang tu dalam kul 5, bawa mia g mandi kat sungai depan resort.cetek je...ktorg dok atas batu je dari jauh tgk mia mandi..memang tak bahaya sesuai untuk budak2..dekat sejam gak la tunggu mia mandi...baru naik.aku memang malas nak mandi la..sebab sejuk hee..mmg takut air skit aku ni

petang tu memang tak de orang pon mandi depan resort ni, sebab air nye cetek kebanyakan nye yg mandi diorang g kat pulau santap depan chalet kobaik, tak jauh juga dari d'ark.walaupon port air dia hanya sedalam betis mia..tapi dia kemain suke bila dapat masuk dalam air...haih...suka nengok mia hepi...ye la bukan selalu ktorg ni ada masa mcm gini kan...ni la salah satu cara kami utk spent time sama2..

jom kita mandi...
 10 langkah kuar dari resort dah nampak sungai
 tengok la air dalam betis je heheh
 weweitt awek cekci
 notee

 ni kalau bbq tepi sungai bez kan
saya memang gemok...
tapi saya sangat tenang di sini..
hehe...apa kena mengena gemok ngan tenang?
sememangnya hati tak tenang kalau badan naik huwa..
 ok dah abes mandi jom kita balik
anak daddy...
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

24 ribu orang memberikan idea bernas:

Falsya said... [Reply to comment]

amboi protege aku nieh..bgs2 ade peningkatan dr segi posing..gedik sungguh..kalah mentor..hahahaa..suke la tuh dpt mandi manda..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

kurus kaa nana...soalan..mmmm,...macam tak nampak pon...tapi yang peting gambo last tu mmg nampak amrul kurus la..ke mmg dier kurus dah..mmmm

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah.best tu...jenjalan....tempat pun cun..

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

bestnya mandi manda weii

bunga_rose said... [Reply to comment]

sumer gambar2 adalah lawoooo..

suke tengok mia, hepi sungguh dia

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

bestnye mia...!!!!!

tu la kan..
spent time ngan famili camni
mmg sangat2 best!

tiefazatie said... [Reply to comment]

alahai..comel je nie..sweet..=)

mrs.ecam said... [Reply to comment]

bestnyerrrrrrrr tngk sungai tu walo cetek jek pong...lg2 tngk ade awek cekci mndi tepi sungai kn...hekhekhek....msti sejuk kn air die...bestnyerrrrrrrrr

lia said... [Reply to comment]

bersih... suka tgk sungai ni...

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

mmg right timing la korg bercuti kt sini..panas2 rendam air sejukk..mia plg happy tuh ;)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

best mia..sekarang bukan main lagi..posing baik punye..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Happy Mia dapat mandi..

Badan naik memang buatkan hati tak tenang kan... :)

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
Haaha nyampah aku tgk
Kemain hover kalah mentor

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Hahaha amrul kurus je
Xla ilusi je tu
Kamera trick heeh

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
Tenang je tempat ni
Sejuk rasa

Nana said... [Reply to comment]

@♥cikmOt♥
Aku xmandi pon hahah malas
Rendam kaki je

Nana said... [Reply to comment]

@bunga_rose
Tq..budak kecik tu dpt main air mmg no 1 la
Orang ajak naik jenuh tunggu dia puas mandi

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
Xperlu g jauh2 nad kita dpt peluang mcm ni
Mmg kena hargai sgt masa yg ada
Lagi2 ktorg ni jrg jumpe kan

Nana said... [Reply to comment]

@tiefazatie
Tq..gedux je lebey tu hehe

Nana said... [Reply to comment]

@mrs.ecam
Ahh mmg sejuk Tula malas nak mandi hehe
Celop kaki je

Nana said... [Reply to comment]

@lia
Tu la mmg tenang kan klw bunyi air sungai mengalir

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam
Tu la
Kat kl mmg panas tu lari tempat sejuk heheh
Wlpon bkn tanah tinggi dpt g sungai pon dah kra ok

Nana said... [Reply to comment]

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
Bab posing xyah ajar
Hala je kamera
Kuar la pose dia hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay
Tu la skang makin mencanak2 naik huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...