MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, May 24, 2012

menang tiket wayang piranha 3D

dah lama gile xmenang kat cinemaonline...aku masuk ni sebab nye preview screening dekat klcc je..so gagah la nak g, klw jauh2 xlarat rasa, plak tu keje skang balik lambat takut tak dan kejar masa.

kemain nak menang cite ni bape nama aku masuk 7 nama ada kot...xde ong nama2 lain haha...kali ni menang nama aku, yang mana nama aku sangat lah terlalu lama tak menang kt cinemaonline ni..agknye diorang tgk aku dah lama xjoin contest diorang kan..ni baru nak join balik tu dia kasi menang tu, klw tiap2 minggu menang memang tak de harapan la nk menang jawabnye


ramai juga geng2 blogger menang ni, zura, ifa (ifa..nanti kita jumpe eh!)


kemenangan ke-20 utk 2012
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

15 ribu orang memberikan idea bernas:

zh-ena said... [Reply to comment]

tahniah nana

syanasaid said... [Reply to comment]

wahhhh
aku ni kalo menang tiket wayang mau burn jek kot tiket
mmg xde la nk peginye

fazilzura said... [Reply to comment]

jmp mu di sanunnn

amiey lee said... [Reply to comment]

Hee lama dah aku tk join...pastu td gatal tgn join yang madagscar..haeap2 ada la lekat..heee

Gieyana said... [Reply to comment]

congrats2...

atty's said... [Reply to comment]

tahniah nana..

Nana said... [Reply to comment]

@zh-ena
Tq :-)

Nana said... [Reply to comment]

@syanasaid
Hahah skang aku cr yg dekat jklw jauh tau mest burn

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura
Heheh bereh

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
Heheh malas dah aku skang
Pilih cite gak nak join

Nana said... [Reply to comment]

@Gieyana
Tq beb

Nad @ MamaZakwanNayli said... [Reply to comment]

congrats! :)

CourFeyLia said... [Reply to comment]

haaaaaaaa...
klo x bukak blog akak nik kompom sy pooon tlupe sy de msk contest nik jugak... n klo x tgk pic nm2 yg mng 2 sy pooon x kn pasan sy menang...
sbb nm sy ats akak jek...

mama tisya said... [Reply to comment]

best ni...mcm citer dark shark je

iswatie "colours of life" said... [Reply to comment]

dapat gak but dr nuffnang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...