MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, May 25, 2012

menu berbuka

kelmarin pose ganti...aiseh lagi 3 ari je belen ni kemain susah nak ganti kan...esok nak dekat ramadhan baru hegeh2 nak ganti memang perangai tu..suka wat menda last minit.

kita kat umah kan memang tak masak...tumpang makan umah mak hahaha...anak bertuah memang gini...ingatkan nak beli makanan kat luar wat berbuka tapi nengok mak masak masak lemak udang sama pucuk paku, sayor kegemaran ngan ikan goreng.tros simpan je duit buat beli aiskem hahaa....

mekaseh mak...save duit kita tak yah beli untuk makanan berbuka
dah abes makan lidah tros gatal...bese la mmg gitu efek dia klw makan udang serta merta kegatalan melanda..tapi nak makan juga


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

alahai cian alergi...

Falsya said... [Reply to comment]

simple tp sedapkan..ko tuh mmg..dh makan baru nak nyesal..

nanakimie said... [Reply to comment]

nana alergic jugak,tapi dapat makan tak ingat apa dah,hee....

amiey lee said... [Reply to comment]

huhu aku ni tak pose pose lagi tuk rejab

Nad @ MamaZakwanNayli said... [Reply to comment]

nyum2, yummy!
ada sambal belacan tu pergh!
simple, tp sedap
duit tu beli eskrem belanaja mak plak, haha!

hepi wiken nana!:)

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

best besttt!!!sambal belacan yang menaikkan lagi seleraaa.Yummy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...