MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, May 31, 2012

mib 3

ari ahad lepas g nengok cite MIB kat GSC time squre. aku bukan peminat cite MIB haha...xpenah tengok pon sebelum2 ni, amrul yang minat aku teman je..tapi layan la juga cite ni best juga, kelakar ngarut2 seme hehe...

sape layan cite ni?maybe aku ni xbape suke cite ngarut2 tu aku tak nengok sebelum ni.tapi bile dah nengok ngarut dia bole terima pakai la..hehehe



Published with Blogger-droid v2.0.4

5 ribu orang memberikan idea bernas:

Bunga Bunga Cinta said... [Reply to comment]

ain lom ag berkesempatan nak p tgk :)

fazilzura said... [Reply to comment]

cite ni x penah x ngarut beb ..

Falsya said... [Reply to comment]

best pe cite nie..sbb aku minat Will Smith..hehe..

juelee said... [Reply to comment]

suka MI ni.. tapi donlod aje la hahahha malas nak g tengok wayang.. dah ada unifi memang sokmo donlod je...lagipun takot rayyan tak diam dalam wayang

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

layan woooooooo ;)
best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...