MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, May 23, 2012

penatt

Adoi..2,3  mingu ni keje stress la....sampai otak rasa sakit...sakit sebab penat bekerja, kat opis xde peluang nak buka blog pon bizinakmmati!

Huwa.....bile xbz ni..penat la..penat sangat...encik amrul...tolong bawa saya bercuti lagi...saya penat keje...saya tau awak baca blog saya..plz kita oliday je la mana2 bole saya release tension..huwaaaaaa.....

Arini sumpah paling penat aku rasa...siap call amrul ngadu letih, xpernah aku nak ngada2 mcm tu nak call ngadu hal keje.tambah plak kita puasa...tenaga tu berkurangan arini..

Nak dekat waktu berbuka dah ni, kepada yang berpuasa, selamat berbuka....

Sorry kat korang xle nak bw mcm biasa....bizi!

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 ribu orang memberikan idea bernas:

ummi anum said... [Reply to comment]

kesiannya..pergilah bercuti..release tension dan hilang penat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...