MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, May 29, 2012

salah satu cara hilang kan stress :karok


lama gile tak g karok...amrul ni kan mcm tau2 apayang dalam ati aku haha..baru je 2,3 sebelum ari kejadian aku ada cakap kat opismate jom kita karok kak..hahha..sekali ari jumahat tu amrul ajak karok, selalu gini dia mcm bole tau je apa yang aku fikirkan.

ari jumaat tu pas abes kena serpise tu amrul ajak nengok wayang, dia nak tgk cite MIB, sekali tayangan kul 9 tinggal seat depan je...xmo aku dok depan2 wat sakit tengkok..dah tu kemana lagi kami klw dah naik tingkat 3 wangsa walk,menuju ke tempat game la lepas tu..ngan aku2 terjebak main game.

dah abes main game lalu sebelah karoke, amrul tetiba ajak..jom kita karok..aku ngan pakai baju kurung ala2 wanita melayu terkahir kan..selambe je masuk karok haha...lantak la..orang nengok2 juga dulik aku..amek sejam je..tu pon dah sakit2 tekak aku, aritu wat pertama kali aku nyanyi lagu RELA yang mana aku rasa lagu tu susah sebab banyak tarik2 cam tak caya plak bole nyanyi lagi tu tanpa kuar suara itik hahaa...pasni bole la masukkan lagu rela antara lagu wajib, pastu saje nyanyi lagu cinta muka buku sebab mia suke lagu tu kan..haha comei je mia karok..kemain ngan muke2

antara lagu wajib aku kalau g karok:
1. lagu rahimah rahim - gadis dan bunga
2. melly goeslow- ku bahagia
3. siti nurhaliza - ya maulai
4. francissa peter - kerna terpaksa 
5.raja ema- jejaka idaman

hehe..seme lagu lama2 kan...memang aku xsuka nyanyi lagu baru2..tak best lagu lama juga best 
 

amrul pilih 3 lagu belen tu seme aku yang nyanyi selalu gitu...klw g karok aku je yang nyanyi banyak tu pasai sakit tekak
 feeling konon..nyanyi lagu RELA

Published with Blogger-droid v2.0.4

10 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

alahai sue dah lama tak karok ni...gian jugak ni...walaupun membuyungkan...mmmm...nak gak..

Nad @ MamaZakwanNayli said... [Reply to comment]

kite tak penah pi karok2 ni, hehe
teringin gak nak pi
tapi cam tak patut jek bawak bebudak sekecik nayli tu, heheeh
nk tgglkan tak bleh la plak
karok dlm kete @ kt umah jek la jwbnye =p

bunga_rose said... [Reply to comment]

wah boleh nyanyi lagu franciss peter, hebat2.. tinggi kan lagu-lagu dia..

gadis dan bunga, sweet je lagu tu

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Best skli skla karokkan?

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

nory biasa karok kat umah mak nory je..kdg2 je lepas gian kat'KOTAK MERAH"..HEHE

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Sama la dah lama xkarok
Lepas gian ni haha

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwanNayli
Heheh tu la klw ada bb mmg xsesuai kuat sgt muzik sian bb plak kan

Nana said... [Reply to comment]

@bunga_rose
Xbole nyanyi pon time tarik xnyanyi hahahaah ngelat
Gadis dan bunga tu ske sebab swnang

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine
Tula release tension tau

Nana said... [Reply to comment]

@Nory Zoulkefle
Heheh klw kt umah malu nak nyanyi nnt jirandgr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...