MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, May 17, 2012

so sweet: happy beday mak



Tadi amrul whatsapp 2 keping gambo kek..baru tingat arini beday MIL, xpenah lg kot rasanya sejak keje amrul celebrate beday mak dia sebab amrul kan kt kluang, mana bole nak celebrate, ni mil dh dok ngan amrul br la ada kesempatan dia nk celebrate beday mak dia.

Tgk je gambar kek tu tetiba aku plak terasa sgt tacing...hahaha..tgk la apa yg tertulis atas kek tu love you mak..happy birthday...kat sini kan aku nak buat pengakuan sepanjang aku umur 29 tahun ni, xpernah sekali pon aku celebrate beday mak aku, beday dia pon aku tak tau bile..hahaha....tak guna punya anak, klw dh beday mak pon aku tak celebrate apa ntah lagi mothers day..mmg dlm kelorga ktorg xde istilah mothers day.

Ntah la ktorg adik beradik n family bukan jenis yang love you2 mak la...tp bukan bermakna kami tak sayang mak, cuma mmg kami adik beradik xpernah pon ungkap perkataan love you mak..kami bukan jenis yang nak pelok2 cium2 (sekali je aku ingt aku peluk cium mak aku masa mak nak g haji) klw ari rays pon ktorg salam je xde peluk2

Tp lain plak dengan amrul...kadang klw dia call mak masa mak kat kampung suke aku dengar...love u mak..muah..muah..siap cium dalam tipon..bile tgk luaran dia yg cam ganas kan...tp dalam hati ada taman woo...

Si nana keding kata mcm anak pompuan je tulis mcm tu atas kek heheh...sweet kan...kepada mak merta saya amnah binti awang, selamat hari jadi mak..yang ke berapa ek?tak tau la plak ahhaha...dush2 tak guna nye menantu

Published with Blogger-droid v2.0.4

8 ribu orang memberikan idea bernas:

Gieyana said... [Reply to comment]

Haha..pengakuan ikhlas ko yer...hepi birthday utk mil ko yer..:)

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

heheh hepi besday MIL nana :)

Nad @ MamaZakwanNayli said... [Reply to comment]

hubungan nana ngan mak sama ngan kitorang...
tau bday mak bile tp mak yg taksuke die di celebrate..
so diam2 suda..huhu!

janji jgn jadik cam laila (lisdawati) mlm td, suda...

mrs.ecam said... [Reply to comment]

hahahhah jujur ko ek...xpela sbb aku pong cenggitu...fmily aku rmai...bkn jenis celeb2 besday mk n abah n celeb mother's ke father's day bagai tu...tp belah MIL derang jenis celeb plak...klu x wish sume pakat tacing...hikhik...lynkn jelaaaaaaaa

neway hepi besday to your MIL...sweet tol laki ko wish gitu kt mak die ek...heeeeeeeee

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mmg sangat ikhlas mengaku...sue sejak2 keje je...celebrate bufday mak...kikiki..tapi tahun ni tak dapat celebrate beli kek.. sebab tahun ni mak kena jaga tok kat langkawi..akibat dari mak lnag n pak lang G umrah..mmmm

Afasz said... [Reply to comment]

sy pon jrg nak ckp love u2, tp ada skali tu sy sms mak "syg mama" hehe rasa malu plak.. >_<

mama tisya said... [Reply to comment]

family kita kalo busday mmg slalunye p mkn2..kdg2 ada kek..kdg2 tkde kek...anyway happy busday utk mil nana...

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

sweet nyer...xpe kak nana, yg penting mak kite taw yg kite syg kan die..x semestinya dgn cara smbut besday je..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...