MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, May 17, 2012

tempat makan sedap @ janda baik

dah malam tu..masing2 dah lapo..amrul ajak g makan, ktorg pon main terjah je tengok mana2 kedai yg buka dalam kampung janda baik tu, tengok mana ramai orang situ la ktorg benti..xjauh dari resort dalam 3km ke luar ada kedai makan btol2 depan simpang tiga nak masuk chalet, nama kedai makan dia hijrah saji

bese la..nama pon kedai dalam kampung kan..presantation ala2 kampung juga lagi...tapi tu seme tak de hal sebab masing2 dah lapo..oder siakap 3 rasa, sup ekor & ayam goreng kunyit, nasi putih 3 + air buah 3 total RM48 kira sama je harga mcm kat kl pon..sonok juga oliday kt sini...tak mcm genting makan mahal...sini makan seme kedai2 kampung, sedap & murah

so kepada kawan2 yang ada bercadang nak oliday kt janda baik,kot kalau korang nak mencari kedai untuk makan malam, kedai ni memang aku rekemen..seme masakan dia sedap2.

siakap 3 rasa
sup ekor dia sedap gile
 ayam goreng kunyit


 kedai ni btol2 depan simpang 3
sebelah kedai makan ni ada kedai runcit kot klw nak bli jajan2 ke seme ada
 kot kalau nak beli pelampung untuk anak depan restoran ni ada kedai juai barang2 pelampung, tshirt & brang menan
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

22 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad @ MamaZakwanNayli said... [Reply to comment]

wa, best!
igtkan susah nak cari tmpt makan
okeh, bleh anta proposal pada papazakwan :)

bada said... [Reply to comment]

suka baca story nana :p

atty's said... [Reply to comment]

sedap pulak nampak ikan tiga rasa tu

Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply to comment]

wah sedapnya....dah lama tak makan besaq camni...kita kalo nak pilih kedai selalu tengok kalo kedai tu ramai orang sure kedai tu masakannya sedap...tapi kadang2 tak jugak he he heh

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

lapor me..me puasa ari ni :p

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

tengok sup dia tu mmg nampak berselera sangat..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

siakap tu nampak menarik la...

syanasaid said... [Reply to comment]

huwaaa lapar tgk ikan siap banjir dgn sos
huwaaa

Atie.Rashid said... [Reply to comment]

ikan tiga rase tu terasa kat tekak la weyyyyyy.... menyengat tul...

mama tisya said... [Reply to comment]

lprrrrrrrr

fieda said... [Reply to comment]

lapor la tgk gambor2 tu..

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwanNayli
Byk je kedai makan nad
Seme kedai kampung je la

Nana said... [Reply to comment]

@bada
:-) tq segan heheh

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
Terbaik kak cuma xgaring sgt klw garing mmg best

Nana said... [Reply to comment]

@Anje a.k.a Mama_Balqis
Hahah samala
Klw nk g mkn mest tgk org ramai x g kedai tu
Bak kata anje kdg org je ramai,tp xsdp pon

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
Alamak sory mz
Xpasal wat org terliur hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine
Tula mmg kaw
Kedai xramai org
Ingt xsedap hehe

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Menarik tp kurang garing

Nana said... [Reply to comment]

@syanasaid
Hahaha puasa ke

Nana said... [Reply to comment]

@Atie.Rashid
Terbaik ikan dia ckp rasa

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
Hehehe ampun

Nana said... [Reply to comment]

@fieda
Entry pg lak tu kan heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...