MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, June 25, 2012

baru tau...kesian

selama ni dok ingat kat greenwood tu tiket bas untuk ke pantai timur je..kamis lepas balik keje singgah kaunter transnasional nak bli tiket g kluang, bukan xde jual online..tapi klw buka web tbs bayaran yg diterima via kredit kad je kita mana ada kedit kad.

memandangkan sehari sebelum nye ternampak dia tulis kat kaunter tu utara/selatan (semua destinasi) aku baru tau owh ada juga juai tiket ke utara ngan selatan, ari kamis balik keje..tanya tiket g kluang ada tak..budak tu kata ada..wah hepi gile tak yah terkejar2 g bts nak bli tiket takut tiket xde.

cumanye kat sini time xbanyak pilihan utk ari jumaat tu cuma ada kul 9.30 pagi ngan kul 6.30 petang je..belasah amek kul 6.30 petang.kalau la aku tau kt sini ada jual tiket g kluang sebelum ni mmg aku bli kt sini je..dekat ngan opis


 s

.
kalau sape2 bli tiket kt kaunter transnasional, tiket tu nant dah sampai TBS kena tukar kat kaunter A,B atau C kena tukar tiket yang ada cop TBS

Published with Blogger-droid v2.0.4

14 ribu orang memberikan idea bernas:

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

lama dah aku tak naik bas gini weii

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

ooooo..baru acik tahu...

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Rindu feeling2 nk naik bas cenggini..pastu g jmpa suami..awww

Gieyana said... [Reply to comment]

tak tahuu..lama x nek bus...:-)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

dah lama tak naik bas balik kg....best jugakkan kalau balik naik bas...hahaha

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

greenwood ni kat keramat tu ke?
kite dulu kalu balik jb mmg beli tiket bas kat situ jek

Adyshariz said... [Reply to comment]

ooww..br tau, kat situ ada jual tiket bas,tiket pg jitra kedah ada jual tak nana?..hehe

nnt kalu beli lg tolong skodeng eehh..

Ardini Humaira said... [Reply to comment]

ngeee dni pun lama dah tak naik bas

..:::isainz:::.. said... [Reply to comment]

Nana...kat petronas sebelah giant tu pun ada jual tiket bus transnasional.....dulu kite selalu beli kat sana kalau nk balik ipoh...now dah xler...sbb dah dok sini ( ipoh)...

..:::isainz:::.. said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
Nana said... [Reply to comment]

pernah sekali dua jer naik bas ekspres ni...

bilenye nak naik...balik kg pun tidak...hehe

dr kecik sampai ke tua ni asyik berkepit celah ketiak mak abah jer...hehe

eima said... [Reply to comment]

o0o ..br tau kena tukar ek ....

memula tgk konter tu dah tau dah kat greenwood dedulu rajin beli tiket kat ctu

hakim cool said... [Reply to comment]

hehe.. budak yg jual tu adalah saya... utk pengetahuan bkn xbyk pilihan tp tgk pegawai operasi setting jadual pjalanan mcmane.. kalu hari bz trip mesti btambah.. ape2 hal boleh call utk tgk jadual.. 03 61871773.. TQ

hakim cool said... [Reply to comment]

hm, tiket ke jitra ad masa tertentu dan terhad shj.. mknenye pjalanan die bkn hari2... n kt petronas tepi giant bt caves pon boleh dapat jgak tiket transnasional...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...