MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, June 27, 2012

BE silih berganti

ari ahad lepas cuak gile bila log in nuff tapi tak leh masuk...ari senin try lagi..seb baik bole..fuhh dah riso dah..abes la duit aku dalam tu..hehehe

ari isnin cek xde BE baru, petang semalam cek ada BE baru kt blog ni, permulaan yang agak baik jumlah permulaan RM4.26 kalau dulu jumlah permulaan dia mcm kt blog contest tu sen2 je skang ni dah meningkat skit.

nuffnang kt blog contest aku dah delete dah sebab rata2 baca entry blogger mana yg ada blog tak aktif tu baik delete je nuffnang kt blog tu sebab takut di tarik balik status Glitterati btol ke ek?ntah aku dengar cam gitu risau plak...delete dah pon nuffnang kt blog contest.dah lama tak hapdate pon.

 
be ke-11 utk 2012

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

15 ribu orang memberikan idea bernas:

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

akak pun ada 2 BE dok menari. harap lama bertahan kat situ

lia said... [Reply to comment]

aku pelik dgn nuff... kalau aku x emel remind pasal iklan ada tp duit x masuk, mmg x gerak duit aku... pas emel, terus mmencanak naik hurmmmm

Salmi Khairil said... [Reply to comment]

syoknya banyak be..saya satu pun takde..

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

bila tah aku nak ada be...

Saya Disini said... [Reply to comment]

waaaaaah,,bestnye...sy xde pon

Izni Hafiz Abdul Rashid said... [Reply to comment]

wah bestnyer...

Nana said... [Reply to comment]

@♥MAMASYAZA♥
sma2 kita doa dia tahan lama heee

Nana said... [Reply to comment]

@lia
aku pon xpaham ngan nuff ni

Nana said... [Reply to comment]

@Salmi Khairil
nnt mesti ada tu

Nana said... [Reply to comment]

@♥cikmOt♥
saba ek ehheee

Nana said... [Reply to comment]

@Saya Disini
tunguu nnt mesti turn awk plak

Nana said... [Reply to comment]

@Izni Hafiz Abdul Rashid
jadi la kan sikit2 pon

shera haifa said... [Reply to comment]

wah2x..masyukkkkk

fieda said... [Reply to comment]

saya pun dh delete gak iklan nuffnang kat blog ga tu..

mama tisya said... [Reply to comment]

kita pn baru dpt be baru..tu la dgr gk kalo blog tk aktif kena taruk status tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...