MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, June 26, 2012

dah sampai

jumaat lepas masa kt opih, akk opismate dah sampai baju dia oder kt poplook dia beli sama ari ngan aku, tapi aku wat alamat umah.tengahri tu hafday balik umah tengok2 tak sampai lagi baju nye..heran nye kak lan nye dah sampai pagi2 dah aku nye dah kul 2 pon xsampai lagi...

xpuas ati buka la website dia tengok trace no poslaju nengok status dah di hantar..tengah dok risau2 fikir mana la baju aku ni tetiba van poslaju sampai..hahaha..panjang umur btol baru di sebut2 dah sampai.

sampai la 3 helai baju aku bli kamis lepas, kamis beli jumaat sampai gile pantas, lepas ni ingt sebulan nak beli selai la bila dah try baju dia kan..sangat sedap pastu klw pregnant pon bole pakai juga hehe...kita kan tengah memplan ke arah itu esok2 klw dah beranak bole pakai juga.mak aku tanya selai bape jubah ni?hahah jubah kata nye bile cakap RM69 sekali postage tekejut dia...murah katanya.

rasanya kan ni pes time aku shopping baju online seb baik memenuhi citarasa, so pasni bole beli lagi klw ada duit haha..klw xde duit dok diam2

blom rasmi lagi baju ni ntah bile nk pakai ntah hehe

Published with Blogger-droid v2.0.6

12 ribu orang memberikan idea bernas:

lia said... [Reply to comment]

cepat la gaya2 pakai poplook ni... nak gak tgk...

syanasaid said... [Reply to comment]

mmg best kan poppy ni
sopan pn sopan sbb besar
:)

Falsya said... [Reply to comment]
This comment has been removed by a blog administrator.
pinky said... [Reply to comment]

hahhaha...jgn start nanti terjebak ssh nk control...

Gieyana said... [Reply to comment]

mnarikkkk...:-)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

ala rasmi la cepat...mau tgk ni..mesti cumill jaa

Saya Disini said... [Reply to comment]

bestnye shping online

mrs kayrul said... [Reply to comment]

ada setengah shopping online nie berbaloi beli ada sesetengah tue macam mencekik darah plak

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

nana, tak aci la tunjuk baju jek
tunjuk la tuan punya baju posing2 ngan baju baru =p

AzuraFazil DIN said... [Reply to comment]

ala , mana aksi posing nyeeee

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

hik3..aku dpt diskaun voucher sbb ade benang lebih terkuar ;p

Miss Anisah said... [Reply to comment]

Sy pun ade beli jugak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...