MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, June 6, 2012

ini bole mendatangkan marah

amrul tengah cuti seminggu ni..kena plak mak aku balik kelantan, xde orang jaga mia...mmg molek sangat la amrul cuti tepat pada masanye..

ari selasa lepas amrul tag gambo ni kat pesbuk...dengan tajuk jangan jeles...hahahah memang la aku jeles sebab dua beranak ni makan ikan bako kegemaran aku kat pasar keramat..kemain tapau makan kat umah...tak ingat bini hahaha...

tengok je la reaksi mia siap menujuk kearah ikan pari yang masih panas2 baru di bakar...perghhh sungguh terbakar hati mama...hahahah...yang bez nye tu amrul siap tinggalkan ikan bakar utk aku makan time dinner..sorry la yang saya tak lalu nak makan memandangkan saya mengalami STRESS yang teramat sangat di tempat koje...apa pon saya xlalu..saya lalu nak g oliday je skang ni hahaha...terima kasih sebab ingat juga kat saya...kan orang selalu kata..kalau makan tu ingat2 la kat saya...memang nampak sangat awak ingat saya sebab awak tag gambo makanan ni kat saya hehe...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

15 ribu orang memberikan idea bernas:

Gieyana said... [Reply to comment]

Siap ada kicap cap kipas udang ag tue..ekekeke..:P

Sure sedap tue..:)

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

HA HA HA....lawak tol la, mia siap tunjuk lagik mesti papa dia suruh tu, sabo nana ape benda yang mendatangkan marah tu...tarik nafas lepas

lia said... [Reply to comment]

perghhhh besor pari tu weyhhhh

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

mia....!takkan tunjuk2 je kot, hihihi
meh sini nak rase sket =p

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

stress mmg stress..
ahaha..

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

perghhh cedappnyer...lapor plak tiba2..hehe

Falsya said... [Reply to comment]

adehhh...dh lma tingin makan ikan bakar..tgk plak gambo ko nie..mmg mengundang amarah betul la na..

Zie said... [Reply to comment]

Kalau stress memang tk lalu mkn kan? sabar jelh bila jdi camtu...

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Uiiimakkkk!!
Awok yg x ada kene mengena ni pon terliur nengoknya..

Amieylee said... [Reply to comment]

hahahaahaha ni betul leh marah ni...mm aku la ritu laki aku bawa si sarah tgk wayang siap mesej kat aku jeles2 kan hampeh tul..nasib le laki aku takde fb heeee

mummy_ayu said... [Reply to comment]

sama la..Ayu pun fav kalu ikan bakar, ikan pari...asam pedas ikan pari pun..cedap.yum yum....
wah..bagus la cik abg, makan siap ingat kat awak lagi..tapau untuk dinner..ok la tu kan...

::NureeN:: said... [Reply to comment]

terbakoooo la tgk lauk tue.. pergghhh

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mmg mendatangkan amarah...sedapnyer la...

Cik Bambam said... [Reply to comment]

cap kipas udang penambah selera! keh3..

SyaNa said... [Reply to comment]

sedapnye
:)
mia muka cheeky
molek la ko benti, asyik stress jek
aku kalo opis yg stress2 ni mmg keje kejap jek
mcm skrg ni xde stress langsung tup2 da 5tahun koje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...