MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, June 12, 2012

jalan2 sekitar dungun

 lepas abes register kat UITM pelajar seme bole keluar pastu masuk balik kul 4 petang, masa ni la baru nak cari barang kelengkapan, sebab kalau seme nak bawa dari KL memang tak muat la kete aku tu, beg seme pon dah penuh bonet, tu pasal aku ckp kat adik aku baldi, gayung seme kelengkapan asrama bli kat dungun je.

lepas kemas barang kat hostel, ktorg tros kuar g pekan dia singgah pasar besar saje mak nak bli kuih2 orang ganu.pastu singgah mydin bli baldi, sabun segala..memandangkan banyak masa nak tunggu kul 4, amrul pon bawa la ktorg ronda2 jalan tepi laut..singgah pantai teluk bidara, tapi tak keluar kereta pon sebab panas yang amat kan...dok dalam kete je bawa slow2 sambil menikmati pemandangan kampung orang.cantik nye la hai..kan bez kalau ada kampung tepi laut gini..

sape orang dungun kat sini?angkat tangan!
ma bli kopok ikan
 ini yg mak cari2 sangat tu ketupat palas.aku memang tak makan la pulut2 ni
 jenjalan kat taman rekreasi pantai teluk bidara
 cantik kan kawasan kampung ni

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

10 ribu orang memberikan idea bernas:

mama rifQy said... [Reply to comment]

saya bukan orang dungun tp sy org tengganu!!hehehehhee

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

kawsan kampung tu macam dlm drama je...kan..kan...

Nana said... [Reply to comment]

terengganu.....
teringin sangat nak pegi pulau perhentian...=P

lady butterfly said... [Reply to comment]

tgk post nana ni teringat kg halaman...rindu rsnye...da 2 bln x blk dungun...sedap pulak tgk ketupat 2...feveret kte...

tiefazatie said... [Reply to comment]

kte xpernah g pasar nie..hehe..

eima said... [Reply to comment]

lama tak pergi ganu .... klu pegi takat paka je ....

watyz said... [Reply to comment]

wat gapo g dungun nun... :)

atty's said... [Reply to comment]

kty suka kot ketupat palas tu..sedapnya cicah rendang

Echa said... [Reply to comment]

lamanyaaaa tak ke ganu... bes nye... teluk bidara.. cam kat melaka tanjung bidara.. hehehehee

Ietams said... [Reply to comment]

saya menantu org dungun, Yey!
*nak gak ade kait dgn dungun.. hihihi..*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...