MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, June 16, 2012

jumpe pelakon yang dah berubah imej

ari ahad ahad tu kan tengah mandi2 kat kolam renang, tiba2 ada sorang perempuan lalu depan aku, aku terperasan muke dia..dalam ati kata eh! ni mcm pelakon fazurina tu...tapi nape lain?sebab dia pakai tudung + dia xmakeup kan..so xbape nk cam muke dia...

bile ktorg tengah mandi2 sama dalam kolam renang tetiba pak guard datang kata ktorg xle mandi sebab xpakai baju mandi, pakai thsirt xleh...so kami pon naik la dok kat tebing sesambil tu ktorg pon saling berpandangan la kan..sebab dah kena warning xleh mandi, aku senyum je sebab dia senyum kat aku..

tak lama tu dia cakap ngan adik dia kot..then baru aku cam btol la dia tu pelakon fazurina sebab bile dengan suara dia baru bole cam..suara dia kan nyaring2 gitu.aku tak cam mule2 tu sebab tak pernah pon kuar mana2 paper ke kata fazurina da bertudung kan...

memandangkan masa mandi tu ktorg xbawa kamera ke tab ke, jadi xleh la nak jadi paparazi amek gambo dia yang berimej baru tu hehee
semalam nengok kat blog mana ntah..kata fazurina dah berubah imej..jadi mmg btol la dia yg aku jumpe tepi kolam renang kt pd aritu...alhamdulillah..lepas sorang..sorang artis berhijrah kan....lepas ni ada sorang artis fofuler akan berhijrah juga....nak tau sape?tu kena tunggu la hehee...






Published with Blogger-droid v2.0.4

9 ribu orang memberikan idea bernas:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

ye ke..alhmadulilah.....comel dia bertudung

Deq's Qienz said... [Reply to comment]

lagi cantek bila dia btudung kan??terserlah keayuannya..

fieda said... [Reply to comment]

comel pun sejuk mata memandang..

fieda said... [Reply to comment]

comel pun sejuk mata memandang..

Amieylee said... [Reply to comment]

aku tau mesti si falsya kan heeeeee

shera haifa said... [Reply to comment]

alhamdullilah..

ieda said... [Reply to comment]

wah seronoknyee jumpe fazurina ..
dia memang cantik bila berjilbab nie ;)

ibuhebat said... [Reply to comment]

alhamdulillahhh.. :)

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

kite suke fazurina ni..
dah pakai tudung lagi la suke, heeh
alhamdulillah..

sape retis hebat tu?
tak sbr ni, hehehe
apakah betul jawapan amiey? =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...