MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, June 5, 2012

milano cafe klcc

sebelum g nengok piranha g makan dulu, memasing dah lapo dah la kat opih makan nasi kerabu pagi tu sampai ke malam...kebulur dah.sian kat deah memula dia ajak makan kat tempat lain sebab dah muak makan kt foodcourt hahaa...ye la orang tu keje kt klcc ari2 makan kt foodcourt..tapi apa kan daya deah..aku kalau g klcc ni xsah kalau xpekena spageti kat milano...

aku cam bese la klw sampai milano ni xde menda lain aku oder spageti bolognese peberet aku, sini tak kedekut kuah, tu aku suke...dah makan2 dekat nak abes kuah banyak lagi klw tempat lain alahai kuah kedekut2 je sedih nengok.air plak pes time oder ice blended mocha kt sini sedap gile, bole beli lagi pasni.

 peberet aku ni amrul pon klw makan kt milano sure dia amek yang ni juga
 mocha ice blended
.
spageti dia murah je 8 hengget, murah & sedap lagi dari secret recipe :)
Published with Blogger-droid v2.0.4

6 ribu orang memberikan idea bernas:

lia said... [Reply to comment]

nana,.... jauh amat tu klcc dari tmpt aku... sob2 mana la aku nak cekau menda sedap nih....

mama tisya said... [Reply to comment]

kita pn suka mkn sini....

**eh diah kj kt klcc??

sueshe said... [Reply to comment]

alahaiiii..kecorrr air liur tgk mknan pg2 neh..nnt nk try gak la..

Saya Disini said... [Reply to comment]

sedpnyer

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

eh murah nya pulak eh ..

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

mmg nampak sedap sgt spaghetti ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...