MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, June 18, 2012

pasya sandha berhijrah??

pasya sandha dikatakan telah berubah imej selepas beberapa bulan berkahwin...berita ni mmg ekslusif, budiey.com ke oh bulan ke abang nara skali pon tak tau lagi kisah tergempar ni....walaupon penuh dengan kontobesi dan kisah sensasi akhirnya pasya sandha telah memutuskan untuk berhijrah.alhamdulillah...tumpang gembira dengan imej pasya sandha yang baru ni walaupon aku tak minat ko pasya sandha..tapi aku sangat hepi nengok ko dah berhijrah gini...

gambar2 pasya sandha ni deah yang amek curik2 masa deah terjumpa ngan pasya sandha yang tengah leka soping kat festival city mall.

 ada tak mcm mamarazi si deah?dia amek gambo ni kendian whatsapp aku
xpuas ati ek?nengok pasya sandha dari belakang??
 *
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 ni gamba pasya dari sisi...tapi sorry ek bukan pasya sandha..tapi faizatul falsya hehehe..deah diam2 amek gambo ni pasya xsedar deah suh aku wat entry kasi pasya tekejut hahaha
 
ye..ni la imej terbaru falsya...dia dah bertudung sepenuhnya...kalau sebelum ni falsya berlatih pakai tudung g keje je, mula dari rabu minggu lepas dia dah pon bertudung sepenuhnye...
 alhamdulillah...sorang lagi gefren dah berhijrah....lepas nana aritu pasya, pasni kita sama2 tunggu deah plak...hehehehe im so happy for my girlpren!
Published with Blogger-droid v2.0.4

19 ribu orang memberikan idea bernas:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

ooooo...alhamdulilah.....ingat betul2 fasha sanda tadi..hahahah tapi alhamdulilah..comel fasha pakai tudung nie

mummy_ayu said... [Reply to comment]

mesti dia terkejut baca nie.congrats to falsya!!

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

hehehe..dah agak dah,.. ni mesti fasha sandha yang lain nih..hehehe

Mama Khairan aka Rudy said... [Reply to comment]

alhamdulillah .. rasa jeles plak tego dah bertudung nih .. insyaAllah diriku akan mengikut gak:)

watyz said... [Reply to comment]

alhamdulillah....

Saya Disini said... [Reply to comment]

alhamdulilah

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

sangattttttttttt suwittttt,,,

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

comelll pasha btudung kan...keep it up,Pasha...hehe

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

bukan deah macam mamarazi..nana yang macam mamarazi tu..kalah rotikaya, abg nara, oh budiey bagai..kakkakak..ebtry terbaik tu...kakkakakak...tp pasya mmg best pakai tudung...

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

betul2 kontobesi ni..hehehe..

pinky said... [Reply to comment]

hahhaa...terkona den...

bunga_rose said... [Reply to comment]

alhamdulillah... tapi, td betul2 ingatkan fasha sandha yang berhijrah tau hahahah..

fazilzura said... [Reply to comment]

alhamdulillah ... jd betui ler yg aku tgk kt fb tu ye..

Falsya said... [Reply to comment]

wakakakkaa..bile la plak si deah snap gambo aku nieh..senyap2 je..patut la asyik pegang henpon jer..hahahaha..touching aiiii tauuu..

nanakimie said... [Reply to comment]

hee...alhamdulillah..sweet:)

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

alhamdulillah..
suke sgt! :)

churippu farah said... [Reply to comment]

im hapy 2..alhamdulilah..=)

churippu farah said... [Reply to comment]

im hapy 2..alhamdulilah..=)

mama tisya said... [Reply to comment]

cantik imej baru falsya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...