MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, June 15, 2012

port dickson day 1

lepas rehat2 kan diri dalam hotel petang tu bawa bawa mia turun mandi kolam,ktorg dah buat jadual, ari pertama mandi kolam, ari ke-2 baru mandi laut, gedik nak jadual2 mia dah meroyan gak nak mandi laut tp sebab petang tu air surut jauh nau nak jalan so kena tunggu esok pagi nye air pasang baru bole mandi laut.

aku masa tu malas nak mandi..tengok mia je berenang...tengah2 berenang tu kan aku nampak dari jauh mia menyelam, pastu dia panggil aku suh amek gambo dia menyelam heheh..tetiba mcm bangga plak mia dah pandai menyelam, amrul ajar kejap je tros dia pandai.langsung tak takot lagi dia nak nyelam dan nyelam lagi bile da pandai kan kemaruk nak nyelam balik otel nak nyelam dalam bathtab plak hehe...

ramai gak orang aritu, minggu last cuti sekolah kan..bese la..mak pak bawa anak2 oliday.


.
lama tau dia tahan napas
ni masa mula2 sikit je dia selam

yang ni dah lama skit dia selam abes kepala pon xnampak dia nyelam ngan amrul2 sekali


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

21 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

giler best mia menyelam..terbaik la...kikikiki...

p/s : cantik giler la weeeiiii baju kamu nana oittt...minat pulok mak jemah tau...

eima said... [Reply to comment]

wahh wah ... bagus ni senaman kuatkan paru2 ...gehehehe

Zana Md Nordin said... [Reply to comment]

wah.....terror tue mia menyelamm
nanti turun Kluang..leh ajak mia mandi pool kat stadium yerk....he he he..kot2 ler nanti leh menyelam2 sama si mia and batrice....

cantik dress kamu nana
orang kurus, pakai apa pun cantik
jeles tau

Masya said... [Reply to comment]

hebatlah mia dah pandai menyelam.... anak sy pakai pelampung lagi...

mama tisya said... [Reply to comment]

wah pandai mia menyelam..tisya skarang pn tk takut dh air..kiranye berani la..kecik2 dlu takut gk

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

pandai erk damia menyelam..anak saya takut air..huhu

lia said... [Reply to comment]

terbaekkk la mia...

Saya Disini said... [Reply to comment]

seronknye

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

wah bestnya....mia memang beranilah

Ibu Lala said... [Reply to comment]

Suke budak budak kalau dapat airkan..

Ibu Lala said... [Reply to comment]

Suka la budak budak kalau dapat air kan..

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Heheye tq mak jemah baju tu nana keding bagi dia xmo pakai dh lepas dinner safi aritu

Nana said... [Reply to comment]

@eima
Tu la kena slalu kasi berenang kn nnt cpt pndai

Nana said... [Reply to comment]

@Zana Md Nordin
Tu la xpenah lg g kolam renang kt stadium tu
Bole la nnt dh jd org kluang kita lepak sama hehehe
Ala zana kita xde kurus mana pon
Lemak sana sini juga hahah

Nana said... [Reply to comment]

@Masya
Tiba2 je aritu dia bole nyelam tkejut juga
Cpt je dia bole blaja

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
Heheh mia ni dr kecik mmg hantu air

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine
Ala nnt dh besar skit sure hantu air plak hehe

Nana said... [Reply to comment]

@lia
Hahaha bangga plak tgk dia nyelam

Nana said... [Reply to comment]

@Saya Disini
Jumpe air mmg naik hantu la hehe

Nana said... [Reply to comment]

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
Dulu takut nak nyelam
Skang dh pandai
Skit2 nak nyelam

Nana said... [Reply to comment]

@Ibu Lala
Tu la xmo naik mata dh merah nyala nk mandi lg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...