MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, June 12, 2012

r&k sate

.dah lama gak tak makan R&K sate ni, aku ni mcm bese la klw amrul ada kat kl memang tak masak nye ari2 makan luar..sampai tak tau nak makan apa..sampai nak makan pon dok pening2 fikir nak makan apa..amrul xmo makan nasi katanya...ok la..ronda2 carik kedai sate sekali terlalu depan R&K singgah je la..lagipon dah lama xmakan kt sini

amrul oder 20 cucuk ayam 10 daging 10.daging ok dah xkeras tapi yang kerasnye sate ayam, mcm di masak berkali2 sudahnye tak habes sate tu..sayang je.nak tapau pon rasa xleh nak makan dah sebab keras.dulu masa aku datang harga dia 60 sen sebatang,skang dah jadi 80 sen, punya la lama tak datang kan dah naik 20 sen rupanya.

kalau nak banding antara R&K, samuri & sate melaka aku rasa no 1 aku kasi sate seri melaka kt lembah keramat tu, no 2 samuri R&K no 3.


 aku klw makan sate mmg xmakan timun aku suke bawang je
.
masam je mia xde mood nk amek gamba
Published with Blogger-droid v2.0.4

12 ribu orang memberikan idea bernas:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

satay sedapnya....
kenapa mia masam je....

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

bakpe tak da mood amik gambo mia....kikikiki...

watyz said... [Reply to comment]

sedap makan sate.. tp x syok kalo makan sate keras kan...

atty's said... [Reply to comment]

terliur nengok satay..kalo kt bangi pun byk jenis satay..tp samuri dah takde dlm list.

shera haifa said... [Reply to comment]

ehh 80sen mahal gak eh.. kat johor 50sen je.. :)

mrs.ecam said... [Reply to comment]

klu mia masam sme betol ngan moke daddy die...tp klu snyum manisnyerrr ikot moke mama die...hekhek...
eh heeeeeeeee........

Rinna said... [Reply to comment]

Mahal gak ekk.. 80sen secucuk.. tak berbaloi laa kalau keras... ngan harga gitu..

Mummy Princess said... [Reply to comment]

tumpang lalu.....klu nak tengok kain buat bj raya blh tgk kat blog akak
http://mummy-princess.blogspot.com

lia said... [Reply to comment]

meleleh air liur.... nyummehhhhh

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

sate yang menggoda..

Ann@zanyra said... [Reply to comment]

nana...ce try sate dkt BB corner, keramat...bg kte sedap la..selalu beli situ jek:)

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

ala..bile nk try sate willy ni? heheheh

r&k ni yg kat setiawangsa tu ek?
depan ofis kru lama tu ye?
penah makan sekali jek kat situ dulu2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...