MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, June 28, 2012

RM35.00 tak dapat la mcm ni kat KL

 kalau g kluang ni la tempat makan peberet aku bukan saje MURAH tapi sedap, tokei nye orang kelantan, masakan nye masakan siam.

kat sini dia ada set2 ada set A,B,C,D ikut la bape orang.kalau 2 orang ada set A&B lauk ada 4 jenis.mcm menu kt bawah ni set B ada siakap 3 rasa, kailan ikan masin, puyuh masak halia & sotong goreng tepong, makan 2 orang semputtt!! cer bayangkan klw kat KL xde dapat nye makanan sebanyak ni dengan semurah ini.klw kat kl ikan siakap paling2 bangsat pon sekor RM35 , blom masuk lauk2 lain lagi tu...

set B ni sepatutnya ikan siakap steam tapi amrul kan penakut makan ikan2 steam sebab takut tcekik tulang tukor ngan siakap 3 rasa.sebab dia murah kan..jadi tak pernah jemu aku g makan sini tiap kali turun kluang. hehe...

siakap 3 rasa
kailan ikan masin
 puyuh masak halia
 sotong goreng tepong
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

31 ribu orang memberikan idea bernas:

Izni Hafiz Abdul Rashid said... [Reply to comment]

RM35... tuh set utk berapa orang tuh...

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

giler baban murah

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

kalu penang lagi murah...hehehe...eh ye ke murah...\

ye kut, nasi lemak 50sen pun masih ada lagi...agagaga

iduraz said... [Reply to comment]

murahnya makan kt sana nana..klo kl siakap sekor pon dh rege tuh..nak dok kluang la..muahaha

eima said... [Reply to comment]

mmg murah .... mkn belah sana mmg agak murah cam mkn ikan fresh belah rompin ...huhu sekor pari br RM8 je

Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply to comment]

mmg tak dapat la nan, kalo kat sini sure dah dekat RM70 gitu...sedapnya

Saya Disini said... [Reply to comment]

wah..sedpnye

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

kluang sebelah mana ni nana...mana tau insyallah 1st pose ni mau balik kluang...leh terjah kaa

lia said... [Reply to comment]

murah bebenor ni nana uits...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

murah :) :)

ieda said... [Reply to comment]

aah murah tuuuuuuuuuuuuuuu
eiii geram !;)

~nadyahoney~ said... [Reply to comment]

murah nawww...best best..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Pergghhh tengok Siakap tu menggoda jiwa betul :D

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

ye ke..mcm tak caya harganya

Nana said... [Reply to comment]

@Izni Hafiz Abdul Rashid
ni set utk dua orang

Nana said... [Reply to comment]

@AyuArjuna BiGoshh
murah gile kan

Nana said... [Reply to comment]

@♥cikmOt♥
hehehe
kampung mmg dapat lagi la kan

Nana said... [Reply to comment]

@iduraz
hahah jom la ikut pindah sana

Nana said... [Reply to comment]

@eima
tu la nye
aritu bli ikan pari sekor
9.50
tekejut gak

Nana said... [Reply to comment]

@Anje a.k.a Mama_Balqis
tau xpe
maybe xsampai 70
rasa dalam 50 or 60 kot

Nana said... [Reply to comment]

@Saya Disini
yg penting murah

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
nnt kita tanya amrul eh

Nana said... [Reply to comment]

@lia
tu la nye murah gile

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
xyah masak hehee

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
murah gile kan
sedap lak tu

Nana said... [Reply to comment]

@~nadyahoney~
ahh mgm murah
berbaloi2

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay
hehehe tu la
murah dah sedap

shera haifa said... [Reply to comment]

udh laa lapar tngok nie laparrrrrrrr

fieda said... [Reply to comment]

mmg la kt Kl ni sume mahai..

mama tisya said... [Reply to comment]

uiks murah btul..kalo kt kl ikan je dh rege camgitu tu pn kdg2 lg mhl

Fara said... [Reply to comment]

Kak..kluang kt mane?mcm menarik..btw..sy org kluang.. ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...