MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, June 7, 2012

Snow White and the Huntsman

;.


Besttttttt tu la yg bole aku cakap, maybe sebab aku memang suke filem genre fantasi gini kan..ye la dulu masa kecik mmg suke tgk cite snow white ni.

Nama pon cite snow white, makanya xlari la dari kisah gadis cantik yang ada mak tiri jahat yang punyai kuasa jahat, pastu xlari dari kisah lelaki sejati yang dicintai yg bole menawar racun buah epal ngah kisah 7 orang kerdil.

Snow white kali ni lain skit sebab dia twist kisah cinta sejati....memula tu aku dok fikir mest snow white ni jatuh cinta ngan sahabat sejak dari kecik, william yang mana mereka terpisah kendian berjumpe bile snow white dah dewasa dan lari dari kurungan mak tiri dia.

Tapi tajuk dia pon snow white and the hunstman...jadi mestlah kisah lebih kepada snow white and the hunstman.huntsman ni la lelaki yang diupah oleh permaisuri carik snow white yang lari dalam dark jungle (kawasan hutan yang kira mcm misteri,sebab pokok dia,bole bertukar jadi raksasa) dan binatang berbisa.

Huntsman di janjikan nyawa ganti dengan nyawa, permasuri tu kata dia bole hidupkan bekas isteri dia yg dah mati klw dia bole tangkap snow white...last2 huntsman tu sedar diri dia diperalatkan oleh permaisuri tros dia xjadi serahkan snow white kat permaisuri...tak pasal dia plak jadi pelindung snow white tanpa mengetahui snow white tu seorang puteri raja.

Sedih tau tgk masa snow white mati makan epal beracun..mula2 william kiss snow white...sebab dia sedih tp snow white tetap xbernyawa..dah malam tu tinggal mayat snow white ngan the huntsman je berdua...sedih la bile hunstman tu sungguh2 meratap kematian snow white...dia,kiss snow white pastu dia tros kuar dari bilik tu...tak lama,tu snow white sedar..

Ok dah tu je malas nak cite hahaha...dah kemain panjang aku kasi sinopsis ni.walaupon bagi aku perjalanan cerita ni agak slow, tapi aku puas hati sebab penceritaan dia jelas, satu..satu.pendek kata mmg aku suke...tapi aku lagi suke kalau ending dia snow white ngan hunstman tu kawen hehehe....


Published with Blogger-droid v2.0.4

14 ribu orang memberikan idea bernas:

Che Rosliza Che mat said... [Reply to comment]

Wah!! tak sabar nak tengok jugakkkk....Saya pun peminat cerita fantasi hihihi

Falsya said... [Reply to comment]

patutnye aku tgk ahad lepas..tp pasal sekor anak kucing terus cacamerba plan aku..sudahnye menggemukkan diri kat kedai mamak..uwaaaa...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

tu la..ramai yg ckp cita nie best..best lagi dr Mirror mirror..emm..nak cari DVD..

lia said... [Reply to comment]

td nak tgk tp full hu3

atty's said... [Reply to comment]

memang besh..kty pn suka

Nana said... [Reply to comment]

@Che Rosliza Che mat
Sape minat cite fantasi wajib tgk nih :-)

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
Hahahah klw gitu minggu ni harus ko g tgk

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
Cite ni serius skit
Miror miror tu kelakar

Nana said... [Reply to comment]

@lia
Mmg tgh hot cite ni

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

xsenonoh snow white ni
takmo prince cium nak jaga
nak jugak huntsman..
huhu..
boleh poligami nih.
ekekeke

shera haifa said... [Reply to comment]

baru nk g tngok mlm nie

mama tisya said... [Reply to comment]

ptt nk tgk smlm lps tgk madagascar tp lmbt plak shownye so tk jd..tgk la vkend ni ke

tiefazatie said... [Reply to comment]

best kan cte nie sis..hehe

Cik Bambam said... [Reply to comment]

hutsman hensem..! hua hua hua.. cair tgk sorang2 ari tuh taw.. ekkekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...