MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, July 27, 2012

alhamdulillah...rezeki bulan ramadhan

kalau tadi entry pasal tak de rezeki kan, kali ni entry rezeki di bulan ramadhan plak, kena plak tiket burn semalam, pastu dapat tau bole amek adiah pon semalam, kira mcm adiah ni ganti la harga tiket airasia yang burn tu hehe.. ekceli dah lama dah menang contest kleenex moment ni, tapi adiahnye tak dpat2 lagi. kleenex kata nak pm bagitau camane nak kolek adiah so aku tunggu la..dekat  sebulan lebih tunggu tak de khabar berita dari kleenex, so ari rabu lepas aku pm diorang tanya pasal hadiah bile nak dapat..

kebetulan semalam kan, aku cuti g hukm tengah tunggu giliran tu cek fb ada msg dari kleenex, kata adiah dah bole amek kat SS2 PJ sana.abes je jumpe doktor tros aku gerak g PJ nak amek hadiah.dah kebetulan cuti kan, settle kan la apa keje yang patut, pastu on the way g sana tu aku call deah, jue & naa mama iqy nak ke klw aku tlg amekkan adiah diorang, diorang kata ok..kemain aku nampak mcm gile kuasa kasi 3 nama utk amek adiah hahaha...

aku dapat voucher giant RM200 sebab menang tempat ke-2, deah, jue & naa dapat hamper bernilai RM50 seme tisu kleenex dalam hamper tu.penuh tangan aku kiri kanan bawa hamper bole tahan berat nama je tisu haha..seb baik la parking tak jauh.
 ,
mujor jugak dapat hamper giant, sebab nye aku tukar cash ngan mak aku sebab kebetulan dia nak soping barang dapor utk bulan ni, hehe dapat la aku duit poket cash RM200 tukar ngan mak tengah2 hujung bulan ni paham2 la kan...seb baik ada backup 
ni hadiah deah, jue @ naa
jue nye aku dah anta kat dia semalam, kebetulan balik pj tu lalu opis jue singgah anta
deah punye pon dia dah amek pas buke semalam
tinggal naa punye je, tunggu la bebila naa turun kl mmg harus la kita jumpe kan nak kasik hamper dia ni
.
sorry..xleh tumpang kereta saya...dah penuh hahah
.
petang semalam mak ajak g giant nak bli brg dapor...so guna la voucher tu total barang RM295, RM200 guna voucher

Published with Blogger-droid v2.0.6

21 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

ok la tu...at least tak la terbuang kan voucher tu....kalo bayar pon tak la banyak sangat kuar kepingan tu kan

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

sonok bli belah guna voucher jek,hihihi

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats!! besh menang vou/cash tu ;)

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Tahniah Deq Na..
Nak sekotak.. ;)
Happy weekend & TC yer.. ;)

mama tisya said... [Reply to comment]

rezeki dr kleenex..bole plak dpt cash tukar ngan mak..mmg berbaloi2

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

wahh banyak tu hadiah...murah rezeki akak...=)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said... [Reply to comment]

tahniah, untung ko nana..
apela petua nko yer,
aku jgn kat adiah gitu..
cabutan bertuah pun x pernah dpt.. huhuhu...

tahniah pd deah n naa iqy oso.. =)

shera haifa said... [Reply to comment]

bnyknye tisu2 itu... sukenye bila dapat hadiah kan..

Ibu Lala said... [Reply to comment]

Tak pernah memang pun kalau masuk peraduan. Untung Nana..

Cutemama1702 said... [Reply to comment]

tahniah

Cutemama1702 said... [Reply to comment]

tahniah

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Kita lg prefer cash hehe
Seb baik mmg mak slalu bli brg kat giant
Bole tuka sama suke

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZN
Hahah tu la pasal
Lg sonok tuka ngan mak dpt cash

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
Sy lg suke klw dpt csh
Bole bli apa yg kita nak kan

Nana said... [Reply to comment]

@Salina@IbuAqil
Heheh tisu tu kena mintak diah sebab tu dia nye
Kit xdapat hamper

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
Kebetulan plak mak nak g bli brg kan hehe
Klw x ingt nak selamba je tukar ngan org yg nak q
Masa bayar

Nana said... [Reply to comment]

@Nory Zoulkefle
Eh yg banyak tu org lain punye hehe
Akk dpt voucher je

Nana said... [Reply to comment]

@♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥
Petua nye ialah
Jangan putus asa
Teruskan mencuba hehe
Lain2serah pada allah
Klw ada rezeki ada la habuan utk kita

Nana said... [Reply to comment]

@shera haifa
Heheh pesta tisu

Nana said... [Reply to comment]

@Ibu Lala
Jangan putus asa..,cuba lg insyllah ada rezeki lain kali

Nana said... [Reply to comment]

@Cutemama1702
Tq :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...