MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, July 11, 2012

cair tengok dia


aku tak bape suke cite hindustan, tapi kalau tetiba tengok hero dia adalah
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ajay devgan!!! hah tros aku akan ngadap cite tu sampai abes! hehe..kalau orang lain suke shah rukh khan la salman khan la, aku sejak dari kecik dulu memang suke gile ngan ajay devgan, memang dia tak handsome, tapi aku memang suke nengok lelaki muke mcm ni, kira nampak macho & terserlah kejantanan dia haha..

minggu lepas la..ssebab nak tgk ajay nye pasal, aku sanggup kuar lambat nak g beday caliph, sanggup tengok sampai abes dulu cite industan tu padahal dah tengok banyak kali dah pon tapi sebab ada ajay aku tunggu sampai abes hehe..tak tau la pasal dalam ramai2 hero hindustan aku mmg suke giler la kat dia

 .

ni filem lakonan ajay & wife dia yang paling aku suke tengok dil kya kare..tengok la duaploh kali skali pon tetap nanges...hehe 


korang minat sape kalau hero hindustan??

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

13 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Ajay devgan ni dulu terkenal dgn pelakon yg watak jiwang2..lately je dia jd mcm hero sikit..lawan2..hehe..suka jgk dia!!

Tp plg suka opkos SRK!!haha

pinky said... [Reply to comment]

hehehe...tolonglah....tp lain org lain citarasa...=)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

muka dia unikkan....

watyz said... [Reply to comment]

citer tu pon aku suka tp aku x suka hero nye. hehehhe

mama tisya said... [Reply to comment]

suka gk tgk dil kya kare...hero hindustan suka shahrukh khan :)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sue pon suke ngan ajay ni gak....best je tgk dier berlakon...maap...jemah suke hindustan..kakkakakka

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

dulu suka sangat SRK, skrg tak minat korea lak lee min ho hahah

Saya Disini said... [Reply to comment]

hehe..sy xcair..sbb xsuke..kikiki

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

aku klu tgk heronye ajay ni aku tuka trus,hahaha,kijam x..duliu2 layan SRK,amir khan pon ok gaklah

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

wlu apepon, akak sukanakmati kat amir khan... hehehe....

mrs kayrul said... [Reply to comment]

kureng minat la kat ajay nie kalau SRK memang layan abis la

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

tak suke ajay!hihihihii
masing2 punye citarasa kan?kikikiki
kite suke aamir khan
suke citer mann
nanges wooooo!

Myra Jay said... [Reply to comment]

Suka jugak dengan Ajay Devgan, raut wajahnya memang menggoda ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...