MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, July 25, 2012

gomen dapat bonus?tumpang hepi

Wahh beznye korang orang gomen..dapat bonus stengah bulan gaji..jeles ok, tapi tumpang hepi sebenarnya..bole la menumpang bonus amrul hahaa....aku ni lom tentu lg ada bonus ke x..
Tapi kalau kata bos xkira kalau kena langgar lembu pon dia xkisah tahun ni nak kasik bonus katanya....menunggu dengan penuh harapan..hehehe
Ehem..ehem..orang gomen mana dapat bonus tu meh la bli kuih semperit ngan sarang semut saya ekekekeke....
Published with Blogger-droid v2.0.6

14 ribu orang memberikan idea bernas:

Falsya said... [Reply to comment]

xleh nak gendeng2 wan sbb die bkn gomen..uwaaaaa..jeless!!!..

Ardini Humaira said... [Reply to comment]

dni tumpang bonus asben je hehe

mamalieyna said... [Reply to comment]

alhamdulillah.. ada jugak.. sbb dok tunggu diri sendiri tahun ni mcm takde jer.. blah en suami dapat pun lega rasanya..hee~

selamat berpuasa~

Amyra Chuari said... [Reply to comment]

rezeki, dpt la byr duit semperit ngan sarang semut nanti...

mama tisya said... [Reply to comment]

okla nana leh tumpanng gk..kita tkde nk tumpang saper..hehe..tp opis kita pn dgr2 nye ada bonus gk cuma tktau bila akan dpt

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said... [Reply to comment]

ye la kan kita tumpang gumbira je ..dgr penguman terus cakap " saya paw sikit je yea bleh tak !" kekekkeke

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
Hahahah
Ala bukan gomen pon mest ada bonus gak kan

Nana said... [Reply to comment]

@Ardini Humaira
Hahah sama sama la kita menumpang

Nana said... [Reply to comment]

@mamalieyna
Rezeki sama dkongsi heheh

Nana said... [Reply to comment]

@Amyra Chuari
Heheh bez nye la kan

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
Hehe klw swasta pon mest ada bonus gak kan
Tp xde la dpt masa raya mcm gomen kan

Nana said... [Reply to comment]

@Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿
Hahahha
Laju je ngepau kan

Afne said... [Reply to comment]

untung la juga ko tumpang merasa amrul punya bonus hehe

Nuraz said... [Reply to comment]

heheh..rezeki akak gak tu..tapi dah kena put aside utk semperit dan sarang semut - k.nur (HKL).. ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...