MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, July 20, 2012

jimat duit gini

save duit buat kami yg kaki wayang ni, mmg ada orang kata alahhh wat apa tgk wayang membazir duit je..baik download..hee..tapi bg ktorg xde istilah membazir pon, bukan selalu pon tgk wayang, lagipon aku ni klw amrul balik, mmg tgk wyang tu la aktiviti wajib kami mengisi masa lapang bersama.kalau cite tak best tu ok la dload..mcm cite MIG tu seme tgk kat youtube jek haha..tapi klw cite2 best2 cite omputih tu mmg harus la nengok kat wayang baru real bunyi kebabomm seme.

tu pasal la dalam banyak2 contest yg aku paling gigih nak join, adiahnye tiket wayang..banyak buleh save kan?tinggal bli popcorn je..ni la adiah2 yg dah sampai menang kt fb.

 menang kt asia media tv 
tiket filem momok jangan cari pasal
last week konon nak tgk la sekali kena tunggu 2 minggu tayang baru bole tgk..
tapi aku rasa kan aku xnak la g tengok haha aku buang je la tiket ni..ke ada orang nak?sape nak amek la aku kasi free hahaha..aku baca review seme kata cite ni sampah!
 
4 keping tiket the dark knight
tq pasya...seb baik la opis ricoh ni bawah opis pasya je..klw aku nak g amek sendiri mmg burn la jawabnye kemain jauh kt shah alam nun..
Published with Blogger-droid v2.0.6

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Falsya said... [Reply to comment]

laki aku siap ckp ape tau bile tgk tiket tuh.."nana, xsuke kan tgk cite2 yg darkness2 nie kan..bg kat i je la..."..hahaha..

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Terpulang msg2..at least nana tgok wayang blh spent time ngn hubby n ank..kan?

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

rezeki tu..alhamdulillah

mama tisya said... [Reply to comment]

rezeki ..mmg jimat duit...kita pn kalo yg best2 sure nk tgk wyg..mmg xtvt dr dlu lg..smp la ada ank mmg suka tgk wyg...nasibaik falsya tlg amik ye yg jauh tu...

pena rozie said... [Reply to comment]

REzeki....

mama rifQy said... [Reply to comment]

mmg untung la nana!kaki wayang..hehehhe..dapat free mg best la kan?

noorzie said... [Reply to comment]

sy pye bru smpai smlm, tgk2 kt wyg tgl 1 msa je siang lak tu...huhu rsa2 mst kna burn gak ni...seb bek cite x best :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...