MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, July 30, 2012

lagu raya berkumandang di radio pada 8 ramadhan

sabtu lepas ada la terbaca status kawan kt fb katanya lagu raya dah kuar kat radio era..aku kat umah mmg xdengar radio..petang tu kuar g tesco carik butter nak balik tu tetiba kuar lagu raya kat suria fm, aku kalau dalam kete suke dengar suria fm. tapi masa tu lagu raya yang tak pemes la..bukan lagu dendang perantau ke, selamat ari raya saloma nyanyi ke..tapi ni lagu raya yang ala2 xberapa nak raya hehehe...

aku dengar dengan tak dek napsu pon hahaha...ada ke baru 8 ramadhan dah kuar lagu raya?kalau tak silap aku pernah baca artikel dalam paper ke kat mana ntah tahun lepas, stesen radio bole siarkan lagu raya bermula 15 ramadhan..ni gara2 radio era pernah siarkan lagu raya pada hari pertama puasa..haha tu lagi ober..

tapi kan semalam tengah dok buat tempahan kuih sarang semut tetiba suria fm kuar lagu nazam lebaran siti nurhaliza..hah..memadangkan waktu tu kita tengah buat kuih raya baru ada napsu nak dengar lagu raya..cam siok je buat kuih raya sambil dengar lagu raya hehehe...

dalam banyak2 lagu raya aku suke lagu2 lama hail amir & uji, seme lagu siti nurhaliza, lagu kak pah, sanisah huri.lagu raya baru2 ntah hape2 mcm xde makna lagu raya esp lagu ana rafali tak minatt haha..lagu raya ni..kang dah 2minggu puasa baru la semangat nak dengar..

 

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

15 ribu orang memberikan idea bernas:

Falsya said... [Reply to comment]

aku pun dh dgr dh lagu raya kat radio..xsabar nak beraya..wahhh,kerlas..

myfara FLK said... [Reply to comment]

nie lagi hebat nana,2 ramadhan dah kuar lagu raya kat KL...masa tue mai jalan2 kat area Kamdar..

lia said... [Reply to comment]

aku rasa aku dgr lagu x best yg sama dgn ko la sbb dgr suria gak masa 2... ntah haper2 lagu, x feel langsung...

pelik ek, tahun lepas smua ikot 15 Ramadhan baru putar lagu raya, tahun ni x pulak..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

tu la pasai bukan ke 15 ramadhan baru boleh....adoi...pepegi ni pon bebudaj opis pon sebok dok citer pasai lagu raya dah kuar...mmmm...

nur anis said... [Reply to comment]

hari tu saya pun ada dengar..:)

mama tisya said... [Reply to comment]

tk dgr lg kt radio tp kt opis ni dh ada yg psng lagu raya...aritu kt pavi pn dh pasang lagu raya..awal giler..sbr je la

ZSqueenbee said... [Reply to comment]

ish awalnyee...kne hormat bln ramadhankn..bru je bermula..thun lps hotz fm ckp kalo main lagu raya di 15 ramadhan..ermmm..hihi

Saya Disini said... [Reply to comment]

xsabarnye nk raya

ieda said... [Reply to comment]

tulah kan nana
x agak2 oork .. lagu raya baru 9 ramadhan
fenin2 .. nak2 kalau ke mall
lagilahhh adehhhhhhhhhhhh
laju2 ajee pilih baju ekeke ;)

eT said... [Reply to comment]

tu pasal..awalnyer diorang pasang lagu raya...

watyz said... [Reply to comment]

nk dgr lagu raya dulu2 jer. ble x?? hehehhe

Masya said... [Reply to comment]

ha'ahkan hari sabtu tu ade radio dah mainkan lagu raya .. pttnya bkn 15 ramdhan ker.. haihh.. pasaraya lainlah sebelum ramadhan pun ade dah psg lagu raya.. lagi haru huhuhuhuhu

Cik Rongoks said... [Reply to comment]

ika pon ade dengar gak. hikhik

Ieda Zakaria said... [Reply to comment]

kan..kan..kan..yg aku dgr tu radio suria gak..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

tu la..Ayu pun dah mula dengar lagu raya....mcm awal sgt rasanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...