MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, July 20, 2012

macam tau2 je


ptg semalam tak sengaja belek2 purse sekali terlintas nak cek lesen memandu aku bile mati...sekali tengok eh ngam2 soi mati arini haha..mcm ada instinct gitu , aku mmg xpernah ingt bile lesen aku mati...sokmo terlepas..tiap2 tahun mest dah 2,3 bulan mati baru sedar..selamba badak je bawa kete jauh2 dengan lesen yang mati

tahun ni kira cemerlang juga la..sebab cek2 je mati nye arini.xpela, klw stakat mati satu dua ari xpe lagi kan?hehe..malas nau nak g pejabat pos la..payah parking post opis kat sri gombak nih.eh lepas ni klw aku renew tarikh mati lesen ni sama ngan tarikh beday kita la kan?kan?


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Haah..saya dh dpt yg tarikh mati on beday kita..hehe..so sng baitu!!

Suhana Shuib said... [Reply to comment]

a'ah..pas ni tiap kali besday kena la renew lesen..huhu.. senang sket nak ingat kan..

mama tisya said... [Reply to comment]

a'ah die akan renew sama busday nanti...mmg pos opis sri gmbak pyh parking...

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

keh3..klu xigt gak tepek kt dahi weh ;p

slmt berpose nana..jemput join GA aku weh

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

moh cepat G renew...

mrs kayrul said... [Reply to comment]

renew terus 5 tahun..senang tak payah terbabas selalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...