MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, July 9, 2012

mak borek anak rintik


Hahaha..suka ati je kan nak tuka peribahasa.abes kalau bapak borek anak rintik mak nye nak nak guna terma apa?

Aritu la amrul belikan mia beg galas baru, sampai umah je dia minta tab aku

Mama pinjam tab kejap

Nak wat apa?

Mia nak amek gambar beg

Heheh..aku sengeh je nengok nak tiru aku la tu kan sikit2 nak amek gambo hahahah.....

Aku ckpla..ala xlawa pon beg mia tu...xyah la amek gamba

Mia jwab ala xpela...mia nak buat mcm mama hehhe

Sebok je nak tiru orang

Published with Blogger-droid v2.0.4

18 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

comey la mia ni, heheh
tu la..mane tak tumpahnye kuah kalu tak kt langkawi, eh..! =p

Lady Rina said... [Reply to comment]

budak2 memang suka ikut gaya mama ngan abah..hanim ngan Danish pun mcm tu jgk..:-)

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

Haba sama je macam darwisy..semua benda nk ambik gambar sebab dah biasa tak maka pada duk siap gambar beg..haha

ieda said... [Reply to comment]

ekekek tul lah tuuu , sejibik ikut mak kekeke ;)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

hahahaha sebijik farisyah..kalau beli barang baru mesti nak ambil gambar pastu siap pesan ibu nanti masuk dalam komputer tau (maksud dia dalam blog ngan FB)

Ardini Humaira said... [Reply to comment]

hihihhhh ikut jejak mama dia nih

mama tisya said... [Reply to comment]

gtu la ank blogger kn..hehehe

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mmg betoi2 ikut mama dier...kakakkakak

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ha ha ha..Mia pun nak update blog ker? ..leh geng ngan Ian nie..kalu beli apa2 baru kan..Mummy..tak nak amik gambar ker?

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZN
Hahaha
Dah selalu tgk mama dia buat mcm tu kan
Tiru je

Nana said... [Reply to comment]

@Lady Rina
Hahaha tu la
Budak mmg suke meniru kan

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
Hahaha comel kan
Geram nengok

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
Tiru je tau hahaha

Nana said... [Reply to comment]

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
Hahaha ramai rupanya anak blogger mcm gitu ek menurun seme hahaha

Nana said... [Reply to comment]

@Ardini Humaira
Latih damia amek alih blog mak dia satu ari nant heheh

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
Hahaha tu la nye

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Hahaha dah tu nak tiru sape lagi kan

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
Hahaha ian plak yang ingatkan mummy dia ek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...