MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, July 24, 2012

mimpi mengarut

malam tadi mimpi...mimpi dapat bb..alahai bestnye saya memang nak bb sangat ni...tapi kesihatan plak blom mengizinkan, tunggu appointment ari khamis ni kat hukm tgk mcm mana keputusan dokter mau operate kah?klw mau operate mmg konfem kena tangguh dulu projek mega hahaha...

yang lawaknye tu..baby yang saya mimpi tu bb nayli anak kepada nad & abang kepada abang zack.dalam mimpi tu bb nayli dah ada atas sofa umah kita, kita buka pintu tengok xde orang pon..sian bb nayli...kita amek mandi kan dia..punya la kejam kita kasi mandi dia ngan air sejuk, bukan air suam..tapi bb nayli diam jek..dia suke je kita mandikan dia ngan air sejuk..

pastu kakak mia plak dokong bb nayli main masak2...seriau mama dia..tros mama dia rampas takut nanti baby nayli jatuh...tiba2 sedar jam kul 4.55a.m masa untuk bersahur!! ala...hilang dah bb nayli hahah...
sabar ek kakak mia...mama pon xsabar nak nak ada bb ni..mia asik2 kata mia tak nak adik patung...mia nak adik dalam perut mama...ye la..perut mama ni mmg mengandung..tapi mengandungi lemak hahha....

nad..nak kidnap nayli bole?kekekek...
curik gambo ni dlm blog NAD



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

10 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

insyallah permintaan mia di makbulkan

Cute Mum said... [Reply to comment]

wah.. dahsyat nie penangan nak anak..
insyaallah dapatlah baby yang comel..
kesian kat mia nak sangat adik tue..

apapon mimpi tue memang lawak/.

Gieyana said... [Reply to comment]

ekekek...aku nk gelak gak..daku nk project mega next year lah psl aim this year x dpt..

Br2 nie mimpi besalin gak..tp xtunjuk pon bb boy or girl..:-)

Ya ALya said... [Reply to comment]

insyaallah ada rezeki nana t yer...

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

alhamdulillah...
dalam banyak2 baby, baby nayli pulak yg terpilih, ekekekekek! =p

insya-Allah, ada rezki mia tu nanti..
taknak adik patung, ye..
bijak ar mia ni..hehe

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

bertuah nayli..masuk dalam mimpi nana..hehee..entah2, ade baby dalam perut tu..oh jelesss daku

Myra Jay said... [Reply to comment]

Alahai sejuk mata memandang senyum macam ni :)

mama tisya said... [Reply to comment]

cute baby nayli..nk baby jugak..hehe

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

ini betul2 teringin nie.....
bertuah nayli masuk dalam mimpi...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ala siannya...sabar ek..ada rezeki tu nanti...baby Nayli emmang tomei..gebu's and bam bam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...