MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, July 30, 2012

misi mencari buttercup murah BERJAYA

minggu lepas jerit kat fb kat mana butter tengah murah...berduyun kawan2 kasik feedback, ada yg cakap kat carefour, econsave, tesco.

ok la memandangkan econsave yg terdekat kat kl festival mall, ari jumaat balik keje ikut jalan dalam nak singgah econsave, skali sampai sana xde pon butter murah harga dia RM3.45 mayb tak semua econsave ada promo kot..sebab lyz kata dia bli RM2.49 (harga yg aku dpt tahun lepas kt tesco), balik econsave singgah plak pasaraya hero ni semua mmg satu jalan je on the way nk blk umah, tgk rege RM3.50 ala..mahai juga

ok la esoknye ari sabtu mmg kebetulan nak g carik barang buat kuih, lepas g bagus taman kelawati, balik tu singgah plak carefour..tengok2 lagiii mahal RM4.50 adoi frustnye....mmg ada kwn2 yg gtau tesco butter murah tapi sebab dah alang2 kita pegi tempat2 lain tu kan sevey la sekali...

dah tu nak tak nak terpaksa la juga g tesco, kali ni g sorang je xbawa mia sebab mmg nak tuju tempat butter je..dengan troli dah abes..lenguh tangan dok bawa butter dalam kaunter nak g cashier..xbanyak pon aku beli 30 ketol je, sebab utk tempahan kali ni 50 balang je aku buat.mmg aku buat kuih gunakan buttercup sedap skit, tak suke guna marjerin, walaupun utk kuih yang jual.

so sape2 nak bli buttercup murah g la tesco dia tak mention plak harga murah ni sampai bile


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

Saleha said... [Reply to comment]

wah terima kasih info.. nak carik jugaklah nanti..
kat carrefour tengok kemarin mahal..
tp nok cari seketul dua jepun pasal nok blajar godek wat biskut raya

lia said... [Reply to comment]

confirm kuih2 ko sedap... tp sbb ko x ley pos, aku jamu mata jer tgk kuih sarang semut tu ;(

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg guna buttercup sedap..tp tula mhl kn..dlu2 dlm 1.99 je..nasibaik dpt rege murah tu kt tesco

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

hehehe..nasib dapt yg murah erk..

Nana said... [Reply to comment]

saya beli kat tesco jugak...5 ketol buat makan sendiri aje...

++eden|essey++ said... [Reply to comment]

nana...pesal ko x beli yg 5kg tuh lg berbaloi lah dlm RM 45 jek..kedai bakery banyak.....jenama pon mmg buttercup....yg 1 kg dan 2 kg pon ade...ako kalo wat kuih beli yg jenis lam tin...lg bagus n lg tahan...hihi.. kt giant tgh offer 1 kg 10.99 kalo x harga die RM 12 ++... kalo ko beniaga baik beli yg hok 5 kg tuh.....hihihi..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

wahhh semanagt tu...misi pon tercapai

Lyz ^ EroL said... [Reply to comment]

tula...last week pegi tgk harga suda rm 3.45 gitu.....frust gak la..igt ade lg promo nye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...