MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, July 29, 2012

moga terus maintain

minggu lepas punye UV mcm agak terkejut juga nengok dari 22 julai sampai 26 julai UV mencecah seribu lebih, padahal entry bulan puasa ni tak ada apa sangat pon..dengan tak de entry makanan, pon orang sudi lagi nak baca :)

dah la skang ni mmg aku jarang sgt dapat BW, mmg dah risau UV menurun..tapi kadang malam2 tu mmg akan cuba juga BW blog kawan2..bese la kat opis kan kadang bizi mmg tak dan nak BW.kadang rasa bersalah sangat bile orang selalu komen2 kat blog kita, tapi kita tak g pon kat blog dia..mana yang terlepas pandang tu saya minta maaf yea..ada masa & kelapangan insyallah saya singgah blog kalian..

terima kasih kerana masih sudi membaca blog buruk saya ni :)

 

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

lia said... [Reply to comment]

perghhhh terbaekk la nana

Ardini Humaira said... [Reply to comment]

bestnye kan tengok ramai2 datang :D

Ya ALya said... [Reply to comment]

Xpe..saya selalu dtg n singgah..

Em's Family said... [Reply to comment]

congrats :) moga terus maintain gitu :)

mama tisya said... [Reply to comment]

tahniah..keyword yg menarik kot tu psl rmi terjah

Masya said... [Reply to comment]

ramainya blog saya tu suam² kuku jer.. seratus pun pyh nak cecah huhuhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...