MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, July 3, 2012

pergi taiwan balik hari

bajet mcm dekat je taiwan nak g balik ari kan mcm nak g cokit je hehe...pas balik mlawat si nana ktorg saje jenjalan kat ampang point..aku cakap ngan deah jom kita g makan kat taiwan house nak?tapi skang ni aku kenyang lagi, kita g jenjalan kat ampang point, jalan sampai lapar pastu nanti kita g makan hahah..sampai cam gitu sekali la..sanggup menghabeskan masa nak kasi lapar sebab nak makan kat taiwan house.

dah lama giler kot tak makan kat sini, tiap kali g makan sini sure ngan deah sebab dia la yang ajar aku makan kat sini & sebab juga sebab dia mmg gemar makan kat sini.adoi..nasib la jauh dari opih kalau dekat..asal lunch mau aku lunch sini, ketageh ngan dia nye clear noodle ball sup kot ntah apa nama ntah..makanan sihat rebus2 jek, paling suke dia nye sayur jeruk tu asal g makan sini musti tamak mintak sayur jeruk 2 mangkuk hehe...

tiap kali datang sini musti order yang ni tak reti la nak try menu lain ahahah...nasib la aku mmg gini klw dah suke yang tu itu je la aku makan

ni menu diah
kiri tu sayur jeruk dia yang sedap gile tu kanan cili kasik pedas boh dalam kuah
  jangan tertipu
orang tu xpandai makan pakai chipstick hahah..tu aksi je lebey
klw makan pakai copstick aku rasa esok pon tak abes
stress nye aku tgk jerawat atas dahi tu
Published with Blogger-droid v2.0.6

6 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

kita pn tk reti sgt guna chopstik...kalo mkn mee sure susah..kalo mcm sushi ok lg..hehe

bunga_rose said... [Reply to comment]

besar betul mangkuk tu.. tak penah lg makan masakan taiwan.. takut tak boleh telan rase dia, sebab tu tak penah nak cuba hahah

Hani Shaklee said... [Reply to comment]

takpe..slow2 belajar pakai chopstick..saya ni dulu kekok jugak..tapi lama2 tak boleh kalau makan mee tak pakai chopstik..hehe

Falsya said... [Reply to comment]

esok lusa kite fly lagi taiwan..hahaha..

Nur-nba said... [Reply to comment]

Sama la, memang tak pernah pandai guna chopstick..

tiefazatie said... [Reply to comment]

xpernah mkn sini lagi..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...