MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, July 23, 2012

pukul 5 petang

arini pes day puasa di opis, boz kasik balik awal sejam..kalau opis lama dulu balik awal stengah jam je..dulu masuk kul 8 balik kul 4.30 kalau bulan puasa, opis skang masuk kul 9 balik kul 5 bulan puasa, klw ari biasa balik kul 6.

jeles nye yang mana dapat balik kul 4 petang tu..heee..sure jalan super jem bulan puasa ni kan?apa la agaknye mak saya masak untuk berbuka arini hehe...kita balik umah tinggal makan je..no param2...aku mmg dah bertekad tak mau g param tahun ni..tapi aku tau aku nanti aku mesti langgar pantang jugak g param..sebab nye amrul tu hantu param..nanti minggu depan amrul balik sure nye dia ajak g param.sedey plak...puasa pertama tak dapat sahur & buka sama2...dah 6 tahun gini keah...

ntah xminat nak g param sebab mak kita dah masak sedap2 kat umah..tak mo la kang beli itu ini kat param udahnye xmakan..membazir je, lagipon buka puasa bukan nye makan banyak sangat, minum air segelas, makan nasik sepinggan dah kenyang menyandar..tak de nye nak kuih2 dah...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Wow..best dpt blk awal..yelar..dr pg kan uols..ckgu2 plak yg ngjar ptg mcm saya blk 5.30..tp.pnt sbb kena jd tarzan jgk pun..huhu

Falsya said... [Reply to comment]

sama blk kul 5 jugak..hehe..

SoLy SoLicious said... [Reply to comment]

waahh..untung la mak dh msak.kite pulak kene carik lauk sndiri..hohoo

atty's said... [Reply to comment]

kty kalo g param pun time weekend kot..tu pun ada le dlm 2 kali je spjg ramdhan..sbb slalunya berbuka ngn nasi je

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

kite pun sama..
tekad no param2

tp papazakwan mcm amrul jugak
mesti nak ke param jugak

hmmmm...

selamat berbuka! :)

mama tisya said... [Reply to comment]

kita blk kul 4 pn jammed...biasa la opis tgh bandar...nasibaik gk cz ari kj mil dh masak2..tlg buat air je la..kalo rajin masak la 1 lauk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...