MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, July 19, 2012

sample kuih raya

kuih..kuih....hehhe...raya nak dekat makanye kuih raya harus di oder, aku mmg gini la tiap tahun aku akan oder kuih yang sama je dari makcik ni..seme kuih2 dia seme sedap belaka..dulu budak opis lama yang jual makcik dia yang buat.seme kuih dia sedap..paling aku suke choc macadamia, tapi tahun ni tak dek macadamia, dia ganti dengan almond, nama pon dh lain almond tip top rasanya pon memang tiptop jugak.

sebenarnya aku oder kuih ni bukan ada orang datang raya umah aku pon..tapi order sebab nak makan sendiri hahah..bese mmg gitu la..klw oder kuih raya mmg utk ngapp sendiri sambil tgk tv makan kuih raya.bese nanti nak dekat raya mmg akan buat sejenis dua kuih, yang wajib buat sarang semut & tart nenas.na


 peveret aku klw ada coklat2 ni
RM32 ni dalam botol tu ada 70 pcs
.
korang banyak ke oder kuih raya tahun ni?ke seme buat sendiri?

Published with Blogger-droid v2.0.6

10 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

kita order 1 je cz nk mkn sorg2 kt opis bole...hehehehe...biasa kalo blk gmbak ada la buat choc chip...belah keramat slalunye inlaw bli je

AzuraFazil DIN said... [Reply to comment]

aku dh lama x wat ( cm aku yg wat kan wakakaka) .. weols beli kuih tunjuk but home made...

aku pun tetap jd dealer kuih jgk thn ni ...

SyaNa said... [Reply to comment]

mmg tak buat sdiri la
tahun nk oder secara berhemat
xmo bazir2 da
huhu

atty's said... [Reply to comment]

dulu2 masa memula kawin rajin buat sendiri..lor ni beli je..

AdanyaKauUntukku said... [Reply to comment]

cuba untuk buat satu dua tahun ini...
tak boleh jadi..
asik beli je..ha haha...


tapi kalau sempat lahhhhhhhhhhh

Cik Rongoks said... [Reply to comment]

dlm banyak2 biskut raya, ika paling suka biskut arab.hihi

Ardini Humaira said... [Reply to comment]

banyaknye sample.. bestnye kalo duk dedekat leh g rasa. hehe.. ni asben dni dah tempat tat nenas kegemaran bini dia.. sekut sarang semut dni wat sniri nanti :D

Saleha said... [Reply to comment]

sayapun suka belijerk.. takdan masa nak buat
lagi satu memang tak berapa nak pandai.. hehe :)

salam singgah dan follow sini

Saya Disini said... [Reply to comment]

bnyknye sample

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

tak penah langsung pun buat sendrik
sume2 pun maen tunjuk2 jek =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...