MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, July 24, 2012

selipar kawen

hehehe..kalau ingt balik aku nak gelak lagi...peristiwa yang terjadi masa tarawikh yang pertama, kemain ni tak sabar nak tarawikh...kuar umah tu terus sarung je selipar...kat luar umah mak aku tu xde lampu, ada cahaya samar2 je dari dalam umah aku xnampak kan sauk je sandal...

sampai surau tu aku siap susu selipar tepi tangga...dah abes semayang turun carik selipar aku tgk eh sape punya selipar sebelah lain tu haha..dok gelak sensorang..skali aku tgk port selipar tu tepi tangga baru aku ingt eh tu bukan selipar aku ke?mcm mana sebelah lain plak tu?hahah...

dah la sebelah kaler merah, dengan saiz tak sama, kaler pon tak sama...adoi sakit perut aku gelak sensorang...abes je moreh cecepat lari balik umah mcm lipas kudung
nasib baik la umah depan surau je..pintu surau ngan pintu rumah mmg mengadap aha...tak sempat la orang nak nampak aku pakai selipar kawen...

 s

Published with Blogger-droid v2.0.6

13 ribu orang memberikan idea bernas:

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

haihhhh... sabo jelah...

AzuraFazil DIN said... [Reply to comment]

wakakaka dr fb lg aku gelak beb .. lawak tui ler..
dh cm Johan Raja lawak dh ko ..

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

hahaha...lawaks la!!

Anum Shukri said... [Reply to comment]

hahahaha...klakarlah..

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

ahahhahahaha!
tolong la nana...
gelak tak berenti dah ni
ahahahha!

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mmg lawak..tp time sue sek dolu selaloo sudah pakai, dah jadi kebiasaan...bukan sue je....bebudak lain pon...

myfara FLK said... [Reply to comment]

perkara nie dah biasa berlaku...kite pun penah balik berkaki ayam, tah sape yg ambil kasut kite..berkenan sgt lah tue tak pun selipar dia pun kena curi..

SyaNa said... [Reply to comment]

hahaha..aku tgk gambar ni kt FB au da bantai gelak
nk kata lapar, baru buke posa kan
hahaa

Gieyana said... [Reply to comment]

tErsengih2 aku..Da jual gak nie selipar ygbelainan kaler..tp sama size. ??

Org ckp kalau pakai selipar yg belainan kalernie melambangkan kepapaan..betul ka erk?

Suhana Shuib said... [Reply to comment]

ish2..seb bek org len x prasan..klu tak mau gelak guling2 ni..len kali hati2 ek...hihi

Alycia said... [Reply to comment]

hahaha.. adoi, nk gelak jugak tgk..

Ya ALya said... [Reply to comment]

aduhai...lawak betul..hahaha

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

ni namenye semnagat p surauu..ok la tuh nana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...