MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, July 16, 2012

sepaideman BEST!

best..memang best bulan ni memang tunggu sgt nak tgk spiderman, kebetulan amrul balik ari selasa, so ari rabu tu kami dapat la tgk wayang murah skit..dalam stahun bole kira bape kali dapat tgk wayang ari rabu ngan amrul hehe...kebetulan esok nye aku cuti kan, tu xkisah tgk wayang lambat2.

ala..xde apa yg beza pon cite spiderman sama je jalan cite nye cuma kali ni yg jadi raksasa tu cicak.damia suke gile tgk cite ni, ada ke dia ajak tgk lagi mama jom tengok SEPAIDEMAN lagi..balik wayang tu dia siap bole wat aksi spiderman nak terbang segala, mcm budak lelaki je haha...

murah skit ari rabu
  mcm ayu2 je kan hehe
Published with Blogger-droid v2.0.6

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Masya said... [Reply to comment]

hihihi mmg ayu.. elok pulaklah damia berdiri kat situ.. dah macam spiderman nak jentik telinga dia hihihihi....

Anum Shukri said... [Reply to comment]

best ke spiderman tu..??kena g tengok ni..

bunga_rose said... [Reply to comment]

best kann.. yg penting hero dia kacak hahahah...

suka tengok wayang hari rabu gak.. eh jap, tapi kalau tgk kat summit USJ weekdays dia mmg murah jugak.. kalau tak silap laa

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

amboi, mia pun buat gaya sepaiderman?
suke kt abang peter parker ek mia..?
hihihii, malu la tu mia tu.. =p
kekekeeekek

SyaNa said... [Reply to comment]

nasib xckp sependerman..hahhaa

Cik Rongoks said... [Reply to comment]

xdapat tgk lagi :(

Gieyana said... [Reply to comment]

x tgk ag..nak kena bw anak dara me g tgk ah..tp susah lak kalau tgk weekdays psl bsok dia kena g school...:-)

eB said... [Reply to comment]

ha3... kira boleh la tuh ;p

mama rifQy said... [Reply to comment]

nampak gayanyerr na dunlud je laaa

Afasz said... [Reply to comment]

wahh mesti tgk ni... tp nk tgk ice age 4 la.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...