MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, July 26, 2012

yang ke-3!


stress aku ngan kabel tab ni la..masuk ni dah kali ke-3 tuka..tak tau apa masalah kabel yang problem ke tab aku yang problem?ada juga sorang kawan yang ada masalah sama ngan aku tp dia baru 2x tuka kabel...

dah la mahai..kalau seploh hengget xpe..aritu beli kt kluang RM25 sekali dia nye soket, siap ada soket utk cas dlm kete lagi..ni RM30 kabel seketol je..nak tak nak kena bli juga la..asal balik keje tab mest mia yang kongker, harus la sentiasa kena cas klw dah asek buka youtube tgk upin ipin.

ada ke kengkawan yg naseb sama mcm aku?stress woo..dah 3x beli kabel dah ni...
 yang ni dah bole buang ikut tingkap dah hehe

Published with Blogger-droid v2.0.6

35 ribu orang memberikan idea bernas:

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

aku takde tab...so takde kabel jugak...

Gieyana said... [Reply to comment]

aku punya ok jer beb...mahal gak eh..

Weh..nk cr cover tab kat low yatt murah dak? Igt nk g beli kalau da turun KL dlm ms terdekat nie..:-)

mamyharraz said... [Reply to comment]

mmg kabel dia masalah..cepat tercabut! geram je rasa..yelah kita cas kejap2 mmglah kena bukak cabut bukak cabut.

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mak jemah tak tau..sebab mak jemah tak guna tab...mak jemah HP je...

bunga_rose said... [Reply to comment]

takde tab.. tak tau hahaahah

mama tisya said... [Reply to comment]

uiks 3x dh tukar...stakat ni tkde masalah lg

Ardini Humaira said... [Reply to comment]

setakat ni dni nyer kabel belum rosak lagi :)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said... [Reply to comment]

haha, sama la ngan anak dara aku nih..
samsung bapak die ari minggu asek tergantung kat plug aje, duk ngecas 2,3 kali sari..
adess.. tu la psl maknyer tanak beli..
aku nih kan jenis penyayang harta benda, ai.. kalo rask tak psl2 budak tu kena tazkirah dek maknyer nnti.. hahahha..

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

kali ke 3 dah//aku aritu ade bli kabel thru groupon mane tah lupe..lg best..blm try lagi,hahaha

CheNamNam said... [Reply to comment]

huwaaaaa samerlah kiterrr...agaknyer cable tab neh memang giler kot..tensi betul..!!

Cute Mum said... [Reply to comment]

tak jadi camtue pulak..
cuma bila pakai kabel samsung, soket ipad, die cas lambat sikit..

huda said... [Reply to comment]

uda baru sekali tukar..tu pun sebab terkepak...kabel ni sensitip skt akak..xleh terkepak xspcially yg lebaq tu..huhu

gilo mahai kt sini uda beli qitu 55..hampeh toi....

juelee said... [Reply to comment]

saya punya tab alhamdulillah tak pernah lg bt hal.. dah 2 thun dah pakai hehhe kalau tak, jenuh nak beli.. mahai gak tu

SyaNa said... [Reply to comment]

sori saya xpakai tab
hehehee

SyaNa said... [Reply to comment]

oopsss saya pakai norkiah

SyaNa said... [Reply to comment]

oopsss saya pakai norkiah

Cik Rongoks said... [Reply to comment]

ika tak pakai tab. hikhik

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Saya pkai my tab pun problem..huhu

Ibu Lala said... [Reply to comment]

sama mcm kabel ipon.

Nana said... [Reply to comment]

@♥cikmOt♥
eh tab murah tu bukan tab ke hee

Nana said... [Reply to comment]

@Gieyana
last aku bli cover dia RM60
masa bln 12
skang ni xtau la kot dah murah
ni pon nak tuka casing jugak ni

dah lunyai hehe

Nana said... [Reply to comment]

@mamyharraz
mmg selalu problem kan benci btol

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
heheh stress la mak jemah mlayang duit

Nana said... [Reply to comment]

@bunga_rose
hee ok xpe

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
tu sebab baru kan?
tunggu lama skit
tgk jadi x

Nana said... [Reply to comment]

@Ardini Humaira
adoi stress la..
abes duit bli charger

Nana said... [Reply to comment]

@♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥
kle gitu kan kena cari yang murah punye kasi anak main hehe tak ralat sgt klw rosak kan

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam
hahah sabo je la
xpe tunggu kabel lama rosak
br pakai yg baru

Nana said... [Reply to comment]

@Cute Mum
owh gitu ek
xpernah plak try

Nana said... [Reply to comment]

@huda
perghh mahai nya
ni akk bli kat giant
mahal juga kira rm30
klw low yatt sure murah lg

Nana said... [Reply to comment]

@juelee
dah dekat seratus dah
kuar utk bli kabel

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
eh tab yg ko juai tu bukan tab ke hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Cik Rongoks
heeeeeeeee

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine
yeke..

tu la benci gini

Nana said... [Reply to comment]

@Ibu Lala
ahh sama mcm ipad nye kabel pon ye juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...