MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, August 28, 2012

1 syawal @ semenyih

tahun ni amrul dapat cuti raya, dah 2 tahun ktorg xdapat raya sama sebab amrul keje, so raya tahun ni bole la nak sedondon, sejak ada mia, ni la kali kedua ktorg dapat beraya sama.gambar raya bertiga pon ni baru masuk tahun kedua yang lengkap sedondon.

kali ni kami seme raya kat semenyih je, malam raya tu balik semenyih, tahun ni raya pertama amrul tanpa ayah dia..kalau ikutkan aku nak pagi raya kat keramat dulu tapi xpela kesian MIL kan..dah la FIL dah xde untuk kurangkan kesedihan dia ktorg pakat beraya semenyih dulu pastu tengahari baru balik keramat.

tahun ni tema kami oren baju ktorg ni beli 2 hari sebelum raya kat jalan tar nanti la klau aku rajin aku cite kisah pencarian baju raya ktorg ni.gambar raya tahun ni tak banyak plak..bese kalau raya keramat kamera aku tu ada je yang tukang capai tolong amekkan gambar tanpa disuruh hehe...

pagi raya pas salam2 raya tu ktorg gerak tengok adik ipar yang baru bersalin 3 hari sebelum raya, dekat area semenyih tu juga lepas tu ramai2 gerak raya umah aku kat keramat..bile dah makan2 seme seme pakat tido umah aku dengan ujan lebat petang raya tu kan..bangun2 je tak tau nak g mana amrul call best fren dia botak, makanye konvoi la kami ke bentong beraya kat felda mempaga..tu je la kisah raya pertama kami beraya 3 buah umah je.

mia & dd
 amboi kemain kan tgk kaki dia haha

horen sungguh menyala2 hehee

damia & rayyan, rayyan mmg suke sgt ngan mia dia pelok2 cium mleleh2 air liur mia plak penggeli haha..rayyan cium kena air2 liur cecepat dia lap
mia salam daddy.
mama??lupe langsung nak salam laki aku pagi raya haha..ntah sebok dok amek gambar kan..sampai ke sudah raya pertama tak salam raya kedua baru teringat eh saya tak salam raya dengan awak lagi la..hahaha bengong
sayang dia..
gamba raya tak complete sebab biras aku & danish xde dalam gambo sebab dia berpantang kat umah dia
suke gambo ni happening seme
ni masa nak keluar beraya
sian mia dapat mak pak gile haha

umah pertama g raya umah biras tgk bb baru danish
umah terkahir beraya kat felda mempaga bentong gambar kt umah dia lupe amek haha..amek ambo diaorang naik moto jemput ktorg kat jalan besar



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

28 ribu orang memberikan idea bernas:

mama rifQy said... [Reply to comment]

chanteq baju nana..baju ready made ek..tema 2 tahun lepas kite pon kaler oren.taun ni merah..heehhe....

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

santik warna orange tuh..hehe

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

bukan gila la weii...tapi hapePENING...hehehe...selamat hari raya mia...

mama tisya said... [Reply to comment]

byk jugak gmbr bertiga di pagi raya...kita sekeping je..meriah oren

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said... [Reply to comment]

x bleh tahan posing mia ..posing ala model ;-)

Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply to comment]

cantik baju, tahun depan nak wat warna oren la plak....semua dah up citer raya, kita je lom lagik...tengah cara masa nak upkan citer raya ni

Zana Md Nordin said... [Reply to comment]

oren kalerrrr...
he hehe..terang gitew...yg penting corak sangat sweet...

seronok tengok pic raya korang..
sempoi jer...
tahun nie kami takde pic raya sekeluarga...huwaaaaa

Nuraz said... [Reply to comment]

sweet family.. ^__^ ..klu akak tau nana gi mempaga, akak paksa suh lajak sampai Raub rumah mak akak makan lontong..hehehh...

Falsya said... [Reply to comment]

Aku kene pakai spek itam tgk gambo ko nie...wakakaka...cantik la baju ko na..mak pak gile...mia koyo samo dgn yo..hahsha..lama x jmp mak nenek mulut becok tuh..rindu plak rase...

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

nnti nk wat tema oren gk le...hihi..

byk gmbr btiga korang....

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

wow memang nampak berseri seri gitu

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sweetnyer naik moto gitu...kikikiki...tak pe mia dapat mak pak gile...dier pon dah lebey kurang dah...kikikiki....cantik la tudung nana...mana rembat....

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

tolong!! berkenan dgn baju nana! :)

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

oren terang gitu... ceria..
akak tema oren nih 2 thn lps...

Nana said... [Reply to comment]

@mama rifQy
Tq naa
Ahh baju siap ni bli masa 2 ari nak raya :-)

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine
Heheh tq..

Nana said... [Reply to comment]

@♥cikmOt♥
Hahhah mak pak senget

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
Ahh ni je la gambo bertiga tangkap mana dan je

Nana said... [Reply to comment]

@Nurul Diana@Mama Adam Aidil
Hahah xsuh pon dia pose mcm tu

Nana said... [Reply to comment]

@Anje a.k.a Mama_Balqis
Klw taun depan kaler oren aqish lagi skali la baju oren ek heheh

Nana said... [Reply to comment]

@Zana Md Nordin

Jenuh zana cari baju oren ni pon mujor ada size

Nana said... [Reply to comment]

@Nuraz
Hahay ktorg pon xplan dtg sini
Main terjah lst mnt

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
Kan aritu aku ada wzap gamba tr baju raya tu lg lawa tau tp beso mujor ada bj lain

Nana said... [Reply to comment]

@Zura@Iwan
Hihihi aku taun depan igt nak biru plak

Nana said... [Reply to comment]

@♥MAMASYAZA♥
Hehe kale oren ni mmg meriah skit

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Hahaha sabo je la
Tdg bli kat jalan tar je sue

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZN
Hehe bli kat jalan tar nad bli dh siap

fieda said... [Reply to comment]

seronok tgk korang 3 beranak ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...