MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, August 16, 2012

alah..so sweet


semalam kan balik keje masyallah ngadap jem yang punye hazab nye...dari batu caves ke keramat sejam ok..bese 30 minit je..konon lari duke nak elak jem sampai exit setiawangsa amek ko..panjang kete sampai ke jelatek kaki dah bisa2 dok tekan clutch

sampai je umah mcm bese la mesti cek post box dulu sekali tgk ada satu kad raya, memula tak syak lagi sape yang kasi walaupon tulisan kat sampul ditulis tangan (sebab bese tulisan amrul berubah2), tapi tengok cop setem tu johor, bila buka je...
adoi...lemah lutut ni rasa..hilang penat aku ngadap jem tadi tu..alamak baca kad raya tulis khas untuk isteriku hahaa...tak sangka la amrul kasi kad raya setelah sekian lama tak bagi kad.. berbunga2 sungguh rasa hati
 .
tapi yg geram nye tgk la apa isi dalam dia tulis..mcm xde perasaan je hahaha...
xpe la kan janji ikhlas..xkisah la apa isi dalam nye pon heheh..berbunga2 sugguh rasa dapat kad raya amrul ni, tq yang..comei la awak nih..peluk skit..malam kang pas buke hahaha..


Published with Blogger-droid v2.0.6

19 ribu orang memberikan idea bernas:

watyz said... [Reply to comment]

wa.. hati manyak syiok lor dpt kad raya. dlm x kisah la apa dia tulis yg penting dia ingat nak bg kad raya... :)

SyaNa said... [Reply to comment]

hahahaa sabau je la saje test anta
hahaa xpe comel gak

Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply to comment]

so lomantik..

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

alahai sweett nye..ni lah hikmah bile berjauhan...lg jauh lg rinduu...hehehe..duduk serumah pon rinduu taw, inikan plak bjauhan..hehe

atty's said... [Reply to comment]

kty kalo tiap raya ,along mesti kasi kad,..tp kty tak penah kasi dia kad :)

mummy_ayu said... [Reply to comment]

memang sweet..harus hlang penat segala..lagi windu ada la...

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

hahhahaa... akak pon tergelak bc...
test htr yg tak tahan...
apepon ingatan dia kt kita kan nana....

slmt hr raya buat nana dan kluarga yer...

Ena said... [Reply to comment]

so sweet..

dah lama tak dapat kad raya dari suami tercinta.. sob sob.. hehe

AdanyaKauUntukku said... [Reply to comment]

very sweeeeetttt

JunAina said... [Reply to comment]

esti hatinya berbunga2 dan kembang mekar kan. Teringat dulu2 setiap tahun berlumba2 kira siapa dapat kad raya paling banyak dengan kawan2 dan adik beradik.

Gieyana said... [Reply to comment]

mmg sweet sgt..alaa, x aci psl aku x dpt..ekekeke..:-)

Ibu Lala said... [Reply to comment]

aah smlm nmpk jem teruk dari batu cave menghala ke wangsa maju tu. so sweet dapat kad raya dari yang tercinta.

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sweet je amrul erk...

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg sweet abg askar....hehehe...tkpe die tulis skit sbb kata2 dlm kad tu dh byk..hehe

Myra Jay said... [Reply to comment]

Hheeee.. memang sweet ;)

azelyusoff said... [Reply to comment]

sweetnye...

AzuraFazil DIN said... [Reply to comment]

wakakak walu tepek itu je x pe ler beb .. janji ado ..

ko ado send x?

azura samsuddin said... [Reply to comment]

mmg sweet!!

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

hakhak! lawak giler kot amrul ni!
sweet banget! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...