MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, August 3, 2012

DDK : saya lagi suke ending ALTERNATIF

tamatla sudah DDK...sepanjang episod ni aku tertinggal 2 episod je tu aritu masa g makan ngan gefren sekali pastu semalam plak final episod ni bos plak ajak staff seme buke kat luar...oleh sebab tak sabar nak tau ending dia just buka fb je..seme dok hapdate Bazli yg menang ala frust nye aku nak amar..hahaha

balik buka puasa apa lagi cargas buka tonton tengok episod last, pagi tadi plak kul 7 dah buka tonton tengok epsiod alternatif yang mana nadira kawen ngan amar pastu dia mati

ok ni pada pendapat aku la ek...kalau korang tak suke xpe ni pendapat aku je

aku rasa ending nadira dengan amar lagi terkesan di hati sebab sedih gile! sedih tgk bazli frust sedih sebab nadira mati, mmg ramai yang emo benci ngan nadira sebab degil nauzubillah bak kata zahir hahaha..tu maknanya cite ni memang berjaya syabas la kepada pengarah sebab berjaya menimbulkan perasaan marah yang meluap2 di kalangan penonton hahaa..

haih la amar makin lama buat aku makin minat plak kat ko hahah..deah raya ni kita g raya umah baizura & aqasha nak?hahaha...dulu kan masa g cukur jambul anak aqasha aku segan nk amek gambar skang baru rasa issshhh ruginye tak amek gambar ngan aqasha aritu hahaha ober ni tajang baru tau hahahaa, aku rasa ni la drama lakonan aqasha yang paling best aku pernah tgk.

eh katanya ada DDK2? btol ke?ye la..akhir nye kat epot dia terlanggar troli amar pastu nadira pegang jantung dia tetap berdegup kencang kot maknanya perasaan cinta dia kt amar bukan la sebab jantung inara


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Falsya said... [Reply to comment]

aku benci watak Nadirah..bg aku cite paling teruk penah aku tgk cite nie laaaa...hahahaha

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

sedey tgk ramai sedey...sebab tu suh kawin jer ngan bazli

SyaNa said... [Reply to comment]

aku suke dia pilih ammar tp xmo la mati
huhu

aku dr dulu suke aqasha tp kali ni lagiiiii suke..hehee

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

takmo ngan bazli..nak ngan amar...mmmm...mau tengok tonton la..semalam hank pulok nak tgk...

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg citer paling mengong..hahaha tp suka ngan bazli cuma patut nadira mati jugak...hahaha..tp erma ckp ada part 2 nanti..

Gieyana said... [Reply to comment]

aku rs citer nie x make sense..so x begitu terkesan di hati..hihihi..

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

xbrp gemo la nana citer ni bila nk dkt akhir2..mcm slow..huhu..tu yg xikut dah tu..

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

pendapat kite sama...
kite pun suke ammar, hehe
kalu gi umah aqasha, kem slm ek
ckp kite minat giler kt die sejak lagu ingin ku gigit2 cuping telinga mu...
wakakakakak!

Ya ALya said... [Reply to comment]

Ada gak tertengok2..tp xminat nk tunggu smpai last episod...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...