MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, August 9, 2012

hadiah yang tak bole dituntut

heheh..ni namanye saje gatal dah tau tak bole pegi nak join juga..sebenarnya bukan apa..dengan cara ni bole mengasah skill buat slogan juga..kalau menang kira ok la slogan kita tu kan, kalau tak dapat pegi apa ada hal kita kasi je dekat orang yang bole pegi...

aritu menang kat tupai.com tiket the three stooges, jauh bebenor tayangan nye klw kat wangsa maju mmg aku g tengok dah.tapi xpe sebab tiket ni tak kan sia2 sebab dah ada orang yang nak..
susah juga klw menang tiket wayang mcm gini sebab klw nak kasi kat orang diorang nak salinan ic kita, mmg tak la kan senang2 nak kasi ic dekat orang yang tak kenal.

 
 pastu minggu lepas izan tag nama aku dapat sampul raya dari jalen ok la kan..taun ni mmg semekin ngan sampul raya kalau opis lama dulu tiap bank mest ktorg dapat.tapi sini cimb je la kot harapan nye tu pon klw ada lagi sampul nye

kemenangan ke-26 & 27 utk 2012

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

Ardini Humaira said... [Reply to comment]

waaa tahniah... asben dni amik sampul duit raya affin bank :)

watyz said... [Reply to comment]

eh aku pon dpt sampul tu. blm apdet lagik. hehehhe

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

bestnyer nama asik terselit kan

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

hehehe, sian dengar takde sampul raya...nak kasi tak tau camner nak kasi...hurmm...

mama tisya said... [Reply to comment]

rezeki...bab slogan tu bole la asah skill..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

rajin tul Nana join contest and selalu menang jugak..congrats!!

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

thn ni sampul duit raya me ada byk dpt dari bank muamalat +aeon heheh
yg stok thn lepas bykkkk lagi :) :)

AzuraFazil DIN said... [Reply to comment]

aku pun dpt sampul duit pree tu beb

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

tahniah!!

Masya said... [Reply to comment]

kt org setiap tahun sampul ambank jerlah sebab renew roadtax time² nak raya ni kat situ hihihihihi

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

kite lagi la...
duit raya tak nampak bayang lagi
sampul??? jgn citer...
tah ada tah idak ni, haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...