MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, August 11, 2012

kau yang terindah


 em...pas abes DDK layan gak la cite ni sebab sesambil tunggu waktu buka kan..salah satu sebab nye nak tgk si bazli tu hahah..dah suke plak ngan dia.tapi rasanya first episod aritu blom ada rasa aura BOOM! mcm cite 7 ramadhan first episod rasa tertarik2 nak tgk episod2 yang lain

tak bole blah tu kan masa camping tepi laut bole ke si neelofa pakai baju tido ala2 mcm pakai kt umah apa orang panggil nighties? ingt kat otel ke nak pakai cam gitu haha..xde penah aku tgk orang camping tido pakai nighties.pastu camping tepi laut bawa luggage hahah tak logik nampak

masa watak bibik yg erma fatimah berlakon anak buah aku kata eh kenapa dia pakai unform pandu putri?hahaha ye ke..tak cikna dah lama tak tgk uniform pandu putri tau dulu2 uniform dia kaler coklat.
tapi kan bile baca sinopis dia agak menarik juga jalan cerita ni..kira nanti mcm cite DDK sorang heroin ada 2 hero, nanti mest dia kena pilih salah sorang ceh mandai je haha...

walaupon ramai kata neelofa blakon kayu, tapi bez je tengok sebab nampak comel cuma tak paham kenapa dia tak suke sangat dengan lelaki?padahal orang xde wat apa2 pon kat dia kemain jahat mulut haha...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

anak akak pon ckp gitu gak nana...
ummi bibik dia pakai baju unifom pandu puteri ker tu???
ntahla ummi x tau... hahaha

akak pon dah suker nengok nazim tu blakon..
7 ramadhan mmg best kan???
elly suriati mmg mantoppp...

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

bkn pandu puteri nana..puteri islam..putih pink..mmg betul dia bedal costume puteri.islam..huhu..awat ntah?

ieda said... [Reply to comment]

sedap ke citer nie
adehh x suke sgt kalau si neealofa nie berlakon huhu

cat03 said... [Reply to comment]

tak suka neelofa. tak faham kenapa dia tak suka sgt ngan lelaki. rasanya cara dia faham watak tu macam tak sampai je.
#minta maaf. tumpang lalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...