MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, August 9, 2012

masa utk main bunga api

dah mula dah main bunge api budak2 ni..taun ni xkuar duit pon bli bunge api sebab stok taun lepas punye ada lagi mujor masuk angin..mia mcm bese la dia kan ramai dayang2 haha..main sama2 ngan sepupu sepapat kemain suke kan bebudak ni ngan bunge api.

mia kata mia nak main bunga api je tak nak main mercun...nanti kena muke sia2 je. SIA2 dia kata...aku tros gelak adoi mak nenek ni ntah paham ke tak ntah maksud sia2 hahaha dia pandai cakap je tak paham kot makna sia2 tu tapi kena plak ngan ayat tu sia2 je main mercun kena kt muke

cakap psl main bunge api tingat kenangan masa umur 6 tahun skirt terbakar sebab berdiri sebelah pelita api menyambar kat skirt abes melecur kaki masa tu seminggu nak raya sakit dapat kena marah pon dapat hehe..ada lg smpai skang kesan melecur kena pelita

eh taun ni kan rasa mcm kurang bebudak main bunge api kan?klw tak tiap malam memekak je diorang main depan umah, aku klw ada bebudak main mercun depan umah mmg aku kuar je sound ye la..dah sah2 depan umah surau org tengah semayang diorang memekak main mercun mak diorang tak marah meh aku tolong marah biasa nih!





Published with Blogger-droid v2.0.6

13 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

anak2 saya ska jugak main bunga api..tp abah dia bising lak..huhu.takut terbakar ke apa..

watyz said... [Reply to comment]

mia nak gak main bunga api. iman main pop2 je dia ble. bunga api ni dia takut ckit.. hehehe

Cute Mum said... [Reply to comment]

dania dah start main pop pop.. bunga api dah beli tapi belum main.. yang tahun lepas punya pon ada lagi.. tah elok ke tak..
cakap pasal terbakar, uyun pon pernah terbakar baju sendiri gak.. huhu..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

sama la Ian..Ayu kasi main bunga api jer..no mercun..Ayu pun tak berani.

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

yeayy2,,,nk raya..hehe..bestnyer jd budak2..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

seronoknyer demo ni main

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine
Hahah terbalik plak kita
Yg ngajar main bunge api bapak dia
Yg tukang bli pon bapak dia

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
Hahah nape takut mest penah kena tangan ni

Nana said... [Reply to comment]

@Cute Mum
Klw dalam kotak elok lg uyun
Kita nye taun lepas lg dok dlm kotak ok lg

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
Bahaya kecik ni main mercun
Mak dia tua bangka ni pon takut hahah

Nana said... [Reply to comment]

@Nory Zoulkefle
Masa budak la sonok nak raya kan

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Haih tingat masa kecik :-)

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

oo, tu mia la tu yg paling kecik tu ek?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...