MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, August 13, 2012

masihkan ada harapan?

pagi tadi mz tag menang contest i want to watch the expendables 2 with chilla cup, ala...ni yang lemah ni preview screening memang tak dapat g la jawabnye..dah la cite ni antara cite yang aku nak tgk sgt sebab seme hero dia gempak2 frust btol la..

selain menang tiket wayang dapat juga RM20 chilla cup gift voucher alhamdulillah..tapi nye kan..persoalan nye..result di umum ari kamis lepas aku baru tau pagi tadi tu pon sebab mz yang tag..kat situ dia tulis sila emailkan details sebelum 13hb, ntah ada harapan ntah tak nak tuntut adia ni, xpela klw xdapat xde rezeki la maknanya
 


kemenangan ke-29 utk 2012
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...