MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, August 1, 2012

mia surihani

adoi..ni la dia kan klw dah jadi peminat fanatik ombak rindu...ari2 g umah mak aku kan mmg aku kena bawa bekal laptop utk mia..motip???nak tengok ombak rindu dah 88 kali tengok ombak rindu tanpa pernah jemu...sampai dialog seme dah hapal.

ari jumaat lepas aku mandikan mia..dah lap2 seme dia pakai la baju sendiri..masa tu aku tinggal dia dalam bilik masuk je dalam bilik tengok2 dia pakai baju mcm ni....
hahaha...aku tanya kenapa mia pakai baju mcm ni??
dia jawab
yea la..mcm mila (lisa surihani)
kan masa scene kat jeti tu mila pakai baju mcm ni kan sebelah xde lengan
pastu mia berlakon depan aku

dialog dia gini :
korang abaikan la dialog mengong bawah ni ek hahah
"seumur hidup aku, aku cintakan kau tak cintakan orang lain"
pastu dia datang kat aku
dia pegang pipi aku dia cakap
And I will make sure that one fine day, you'll be didy>>pelat ahaha.. (deadly) in love with me
ahahaha...sebijik la dia berlakon xtahan aku nak gelak
mmg selalu pon dia biasa berlakon gitu
tapi aritu dia siap buat baju mcm lisa surihani tak tahan nak gelak
 
 ni pandangan dari blakang hehee
;


Published with Blogger-droid v2.0.6

35 ribu orang memberikan idea bernas:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

terbaiklah mia...
tapi bukan izzah...tapi mila

lia said... [Reply to comment]

adoyaiiii mia... mcm2 anak dara ni he3

mama tisya said... [Reply to comment]

lawak mia..kemain feel2 lisa surihani ombak rindu...eh bkn izzah la tp mila..hehe

Falsya said... [Reply to comment]

wakakakakaka..mia gedik koyo..rindunye ngan miaaaaa..

Nurul Akmal said... [Reply to comment]

aloooo comel sungguh..

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

macam2 la mia ni...lawak tul....

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said... [Reply to comment]

hahhaha aduhaiii mmg gelak unty ni mia leh bayangkan scene tu bila mia yg lakonkan kekekke ... so far kyra xde la sgt terikut2 ngan artis ni ...x rajin layan drama yg dia tau layan kartun je

IDAZS said... [Reply to comment]

hihihi. pandai mia posing :)

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

terbaekkk

AzuraFazil DIN said... [Reply to comment]

alamakkkk .. cekci nye mia surirumah ni ....

watyz said... [Reply to comment]

hahahahha... adeh!! gelak sensorang aku kat sini. klakar la mia ni...

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

gelak sesorang bc entry ni..haha

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

ahahahaha mia mila ni.. :)
lawak la..
cer soh die berlakon jdk izzah plak =p

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

hahaha... mcm2 mia nih...

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

auwwwwwwwwwwwww!!
Seksissssssssss!!
Pic yg last tu..
Untie berkenan tau Mia..

SyaNa said... [Reply to comment]

hahahaa
miaaaaa....nape buat camtu
kelakar ok

ieda said... [Reply to comment]

ahahha macam2 mia nie
sabor aje lahh

tapi pic lisa tuu mengancamm lahh
dia nampak sgt seksi ngan bibir dan rambut macam tuuu
manalaaaaaahhhhhhhh mia x ikut kan kekeke ;))

Nana said... [Reply to comment]

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
salah tulis plak
dah edit tetiba br dpt komen nihaha

Nana said... [Reply to comment]

@lia
terhibur ngan kerenah dia ni klw bosan2 mmg mcm kawan aku je kt umah

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
hahaha
dia mmg suke berangan berlakon jadi mila

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
lusa jumpe la..hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Nurul Akmal
hehehe
tq

Nana said... [Reply to comment]

@♥cikmOt♥
ada je idea dia mmg tak dok diam

Nana said... [Reply to comment]

@Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿
terbalik plak ek
mia mmg tka layan katon
dia mcm org besar
tgk cite dejavu kinabalu haha
cite nada cinta
tu seme cite org besar

Nana said... [Reply to comment]

@IDAZS
posing gedik ehehe

Nana said... [Reply to comment]

@Nory Zoulkefle
heehe

Nana said... [Reply to comment]

@AzuraFazil DIN
hahaha
gedik nak seksi2

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
hahah
mia mmg mcm ni la pangai dia
ada je menda nak buat

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine
hahahah
mia tu la dia

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZN
dia lg suke blakon jadi mila
klw blakn jadi izzah
dia baca
Allahummarhamna bil quran

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
bosan kan kt umah xde kawan
ni la dia buat

Nana said... [Reply to comment]

@Salina@IbuAqil
hahaha
ngada je pic tu

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa

budak xde kawan kt umah kan
ni la keje dia bosan2 haha

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
mmg dia suke sgt ngan mila tu

shera haifa said... [Reply to comment]

haha.. mia2 kelakar laa mia nie.. buat penghibur hati.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...